«Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića – hrvatska stvarnost (CROSBI ID 47012)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Slunjski, Edita
hrvatski
«Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića – hrvatska stvarnost
Razvoj odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića iziskuje postojanje niza preduvjeta, poput razumijevanja i uvažavanja sustavnih značajki odgojno-obrazovne ustanove te obilježja samog procesa promjene. Pri tome istaknutu ulogu imaju kompetencije odgajatelja, koje se stječu kroz primjene oblike njihova inicijalnog obrazovanja i profesionalnog usavršavanja. Veliku ulogu u razvoju odgojno-obrazovne prakse, a osobito osiugranju kontinuiteta tog razvoja, imaju ravnatelji tj. organizacijsko vođenje vrtića. Pesrpektivu procesa mijenjanja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma uvelike određuje postojenje sustavne podrške i usklađenog djelovanja različitih dijelova sustava, na državnoj i lokalnim razinama. Zato se u ovom radu posebno apostrofira važnost povezivanja tj. uspostavljanja dijaloga i profesionalnog partnerstva svih čimbenika sustava.
«rast», «granice rasta», kompetencije odgajatelja, sustavna podrška, obrazovna politika
nije evidentirano
engleski
„Growth“ and „Limits to Growth“ in the Educational Practice and the Curriculum of Kindergartens – the Croatian Reality
nije evidentirano
«growth», «limits to growth», competencies of kindergarten teachers, systemic support, educational policy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
127-137.
objavljeno
Podaci o knjizi
Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja: izazov za promjene
Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir
Split: Nomen Nostrum Mudnić
2012.
978-953-57365-0-9