Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

«Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića – hrvatska stvarnost (CROSBI ID 47012)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Slunjski, Edita «Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića – hrvatska stvarnost // Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja: izazov za promjene / Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir (ur.). Split: Nomen Nostrum Mudnić, 2012. str. 127-137

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita

hrvatski

«Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića – hrvatska stvarnost

Razvoj odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića iziskuje postojanje niza preduvjeta, poput razumijevanja i uvažavanja sustavnih značajki odgojno-obrazovne ustanove te obilježja samog procesa promjene. Pri tome istaknutu ulogu imaju kompetencije odgajatelja, koje se stječu kroz primjene oblike njihova inicijalnog obrazovanja i profesionalnog usavršavanja. Veliku ulogu u razvoju odgojno-obrazovne prakse, a osobito osiugranju kontinuiteta tog razvoja, imaju ravnatelji tj. organizacijsko vođenje vrtića. Pesrpektivu procesa mijenjanja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma uvelike određuje postojenje sustavne podrške i usklađenog djelovanja različitih dijelova sustava, na državnoj i lokalnim razinama. Zato se u ovom radu posebno apostrofira važnost povezivanja tj. uspostavljanja dijaloga i profesionalnog partnerstva svih čimbenika sustava.

«rast», «granice rasta», kompetencije odgajatelja, sustavna podrška, obrazovna politika

nije evidentirano

engleski

„Growth“ and „Limits to Growth“ in the Educational Practice and the Curriculum of Kindergartens – the Croatian Reality

nije evidentirano

«growth», «limits to growth», competencies of kindergarten teachers, systemic support, educational policy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

127-137.

objavljeno

Podaci o knjizi

Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja: izazov za promjene

Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir

Split: Nomen Nostrum Mudnić

2012.

978-953-57365-0-9

Povezanost rada

Pedagogija