Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Tko nam to dolazi? Korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT) i stilovi učenja kod novoupisane generacije studenata FER-a (CROSBI ID 187824)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lisek, Jadranka ; Brkljačić, Tihana Tko nam to dolazi? Korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT) i stilovi učenja kod novoupisane generacije studenata FER-a // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 55 (2012), 3/4; 29-52

Podaci o odgovornosti

Lisek, Jadranka ; Brkljačić, Tihana

hrvatski

Tko nam to dolazi? Korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT) i stilovi učenja kod novoupisane generacije studenata FER-a

Tijekom ljeta 2011.g. novoupisanim studentima FER-a ponuđen je mrežni portal www.fer.unizg.hr/dobrodosli kao e-premosnica od srednjoškolskog prema akademskom obrazovanju. Anonimnim mrežnim anketnim upitnikom nastojalo se istražiti zadovoljstvo ponuđenim portalom te otkriti obilježja novoupisane generacije studenata tj. u kojem obimu njihov profil odgovara terminima kojima su u literaturi imenovani (Homo Zappiens, digitalni urođenici/digitalni domaćini, net generacija, y-generacija, millennials, nano itd.). Studenti koji su sudjelovali u ovom istraživanju većim su dijelom počeli rabiti računalo u prvim razredima osnovne škole. U kasnijim razredima osnovne škole počeli su koristiti i chat programe i pretraživati Internet. Većina studenata osjeća se bolje kada ima Internet pri ruci, a on im je vrlo važno sredstvo pri uspostavi i održavanju socijalnih kontakata. Studenti koji su računalo počeli koristiti u ranijoj dobi pokazuju trendove više holističkog pristupa učenju, većeg opsega pažnje, nelinearnog učenja, izvršavanja više zadataka istovremeno (multitasking) i doživljavanja učenja kao igre što odgovara Prenskyjevom modelu razlika Homo sapiensa i Homo Zappinesa. Značajne razlike između studenata koji su ranije i kasnije počeli koristiti računalo nađene su s obzirom na linearnost učenja, što govori u prilog hipotezi da se sklonost ka linearnom načinu učenja razvija prije Piaget-ove faze formalnih operacija. Ideju portala www.fer.unizg.hr/dobrodosli osmislila je i provela Središnja knjižnica FER-a kao jednu od usluga u preoblikovanju knjižnične djelatnosti.

visokoškolska knjižnica; smjernice djelovanja; nova generacija korisnika; učenje; Homo Zappiens; digitalni urođenici/digitalni domaćini; net generacija; portal www.fer.unizg.hr/dobrodosli

nije evidentirano

engleski

Guess Who's Coming? Use of Information and Communication Technology (ICT) and learning styles of newly enrolled generation of students at the Faculty of Electrical Engineering and Computing (FER)

nije evidentirano

academic library; guidelines; new user generation; learning; Homo Zappiens; net generation; portal www.fer.unizg.hr/dobrodosli

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55 (3/4)

2012.

29-52

objavljeno

0507-1925

Povezanost rada

Elektrotehnika, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost