Maloprodaja i gospodarski razvoj u europskim tranzicijskim i tržišno razvijenim zemljama (CROSBI ID 592257)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Maloprodaja i gospodarski razvoj u europskim tranzicijskim i tržišno razvijenim zemljama
Nakon analize temeljnih pojmova iz područja maloprodaje, različitim statističkim metodama analizira se maloprodaja za izabrane tranzicijske i tržišno razvijene europske zemlje Konačni je zaključak da se maloprodaja u izabranim tranzicijskim zemljama u kvantitativnom smislu (porast prodajnih površina) razvila iznad razine općegospodarske razvijenosti, što je posljedica neravnomjernog razvoja između proizvodnje i potrošnje u tim zemljama. Učinkovitost maloprodaje u tranzicijskim zemljama slabija je nego u gospodarski i tržišno razvijenim europskim zemljama. Takve su tendencije prijetnja njihovu gospodarskom razvoju i njihovu održivom razvoju. Hipoteza za rješenje navedenih problema jest izbor učinkovitijih maloprodajnih oblika i prihvaćanje načela društvenog marketinga od strane samih gospodarskih subjekata, a i bolje reguliranje ovoga područja mjerama gospodarske politike i adekvatnim instrumentima prostornog planiranja, zaštite okoliša, uštede energije i sl.
maloprodaja; maloprodajna površina; šoping centar; gospodarski razvoj; bruto domaći proizvod (BDP); tranzicijske zemlje.
nije evidentirano
engleski
Retail and Economic Development in European Transitional and Developed Countries
nije evidentirano
retail; retail space; shopping centre; economic development; gross domestic product (GDP); transitional countries
nije evidentirano
Podaci o prilogu
60-88.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Perspektive trgovine 2012. Trgovina u kontekstu održivog razvoja
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-6025-62-6
Podaci o skupu
Trgovina u kontekstu održivog razvoja
predavanje
21.11.2012-22.11.2012
Zagreb, Hrvatska