Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

OBSTACLES FOR E-LEARNING IN ADULT EDUCATION (CROSBI ID 592335)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Balaži, Sanja ; Vrban, Sonja OBSTACLES FOR E-LEARNING IN ADULT EDUCATION // Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih / Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir (ur.). Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2011. str. 47-57

Podaci o odgovornosti

Balaži, Sanja ; Vrban, Sonja

engleski

OBSTACLES FOR E-LEARNING IN ADULT EDUCATION

U svakodnevnom životu koristimo nove tehnologije i susrećemo se s novim medijima. Novi mediji imaju sve veću ulogu u procesu obrazovanja u cilju poboljšanja kvalitete obrazovanja odraslih i boljih ishoda učenja. Sve veća popularnost elektronskih medija koji prenose digitalne informacije – radio, televizija, Web sajtovi, interaktivne računalne tehnologije pred nas stavlja i zadatak osposobljavanja korisnika (nastavnika i polaznika) za nove načine rada. Poznavajući činjenicu da je većina polaznika obrazovanja odraslih zadnje obrazovanje imala i prije 20 godina kada je informatičko obrazovanje bilo minimalno, pred nas stavlja izazov uvođenja e-učenja. Učenje na daljinu predstavlja integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanje i vodi nas prema samoučenju. Uvođenjem novih medija i informacijske tehnologije u strukovno obrazovanje polaznicima nudimo bolje osposobljavanje za radne i poslovne procese. Ključno pitanje je koliko su naši polaznici osposobljeni za ovaj način rada, tj. posjeduju li osnovna informatička znanja. Autori pokazuju rezultate istraživanja provedenog tijekom 2010./2011. u Pučkom otvorenom učilištu u Zagrebu. Cilj istraživanja bio je utvrditi kakva je informatička pismenost polaznika te koliko se služe Internetom. Prikupljanje podataka izvršeno je anketnim upitnikom na prigodnom uzorku polaznika iz Zagreba i Zagrebačke županije (N=321). Istraživanje je pokazalo da su ispitanici nedovoljno informatički pismeni za provođenje e-učenja što autori dovode u vezu s dobi ispitanika i godinama koje su protekle od zadnjeg formalnog obrazovanja.

new media; adult education; e-learning

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

47-57.

2011.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-55704-4-8

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih

Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir

Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)

Podaci o skupu

Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih

predavanje

09.10.2011-09.10.2011

Murter, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija