Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Proces kreativnog oglašavanja (CROSBI ID 375697)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Sabolić, Marija Proces kreativnog oglašavanja / Tomiša, Mario (mentor); Varaždin, Veleučilište u Varaždinu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Sabolić, Marija

Tomiša, Mario

hrvatski

Proces kreativnog oglašavanja

U radu je opisan proces kreativnog oglašavanja, od definiranja projektnog zadatka, početnog sastanka klijenta i kreativne agencije, preko istraživanja tržišta u svrhu segmentacije, kreativnosti u stvaranju koncepta dizajna i potrebnih tekstova, kreativne i marketinške strategije, sve do odabira komunikacijskih kanala, završne produkcije i analize učinjenog.

kreativna kampanja ; istraživanje tržišta ; ciljna skupina ; kreativni koncept ; medijski proces

nije evidentirano

engleski

The process of creative advertising

nije evidentirano

creative campaigns ; market research ; target group ; creative concept ; the media process

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49

15.10.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Veleučilište u Varaždinu

Varaždin

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti