Proces kreativnog oglašavanja (CROSBI ID 375697)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Sabolić, Marija
Tomiša, Mario
hrvatski
Proces kreativnog oglašavanja
U radu je opisan proces kreativnog oglašavanja, od definiranja projektnog zadatka, početnog sastanka klijenta i kreativne agencije, preko istraživanja tržišta u svrhu segmentacije, kreativnosti u stvaranju koncepta dizajna i potrebnih tekstova, kreativne i marketinške strategije, sve do odabira komunikacijskih kanala, završne produkcije i analize učinjenog.
kreativna kampanja ; istraživanje tržišta ; ciljna skupina ; kreativni koncept ; medijski proces
nije evidentirano
engleski
The process of creative advertising
nije evidentirano
creative campaigns ; market research ; target group ; creative concept ; the media process
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
15.10.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Veleučilište u Varaždinu
Varaždin