Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing i kvaliteta usluge u kontekstu internacionalizacije visokoškolskog obrazovanja (CROSBI ID 375835)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Štimac, Helena Marketing i kvaliteta usluge u kontekstu internacionalizacije visokoškolskog obrazovanja / Leko Šimić, Mirna (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2012

Podaci o odgovornosti

Štimac, Helena

Leko Šimić, Mirna

hrvatski

Marketing i kvaliteta usluge u kontekstu internacionalizacije visokoškolskog obrazovanja

Visokoškolsko obrazovanje je danas suočeno s promjenama u dinamičnom okruženju i u skladu s tim treba reagirati na zahtjeve svojih dionika, ponajviše studenata, kao glavnih dionika u visokoškolskom obrazovanju, zatim se usko povezati sa gospodarstvom, te pratiti konkurenciju koja je sve prisutnija na tržištu visokoškolskog obrazovanja. Doktorska disertacija dala je sustavan i sveobuhvatan pregled te analizu postojećih spoznaja iz područja istraživanja, a koji se odnosi na specifičnosti kvalitete obrazovne usluge u visokoškolskom obrazovanju. Samo istraživanje obuhvatilo je analizu tržišta visokoškolskog obrazovanja triju zemalja, te je dala spoznaje o kvaliteti obrazovne usluge koja se nudi na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, Ekonomskom fakultetu u Ljubljani i Fakultetu ekonomije i poslovnog upravljanja u Szegedu. Nadalje, istraživanjem se ukazalo na važnost sustavnog ocjenjivanja kvalitete obrazovne usluge te mogućnosti korištenja pojedinih metoda mjerenja navedene usluge radi njezinog unaprjeđenja i poboljšanja. Osim toga, ustanovila se značajnost primjene pojedinih marketinških aktivnosti usmjerenih na održavanje i njegovanje odnosa s ciljnim skupinama. Smatra se da primjena marketinške koncepcije pozitivno utječe na poboljšanje kvalitete obrazovne usluge, te da je ključna determinanta konkurentnog uspjeha na tržištu visokoškolskog obrazovanja.

marketing; service quality; internalization; higher education

nije evidentirano

engleski

Marketing and Service Quality in the Context of the Internalization of Higher Education

nije evidentirano

marketing; kvaliteta usluge; internacionalizacija; visokoškolsko obrazovanje

nije evidentirano

Podaci o izdanju

279

24.03.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija