Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja (CROSBI ID 188348)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Mrkonjić, Ivan ; Juričić Devčić, Marija ; Topolovec, Velimir
hrvatski
Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja
U posljednje vrijeme vrlo često se susrećemo sa stručnim i znanstvenim radovima koji ispituju mogućnosti primjene konceptualnih mapa u ocjenjivanju znanja, posebno matematičkog. S obzirom da se kod nas ovakav pristup ocjenjivanju ne koristi, smatramo da bi trebalo potaknuti nastavnike i inovirati proces nastave matematike s ovim postupcima. U radu se opisuju konceptualne mape i njihova primjena u ocjenjivanju matematičkog znanja.
konceptualne mape; ocjenjivanje matematičkog znanja; nastava matematike; inovacije u ocjenjivanju
nije evidentirano
engleski
Concept maps in mathematics knowledge assessment
nije evidentirano
concept maps; mathematics knowledge assessment; mathematics teaching; innovations in assessment
nije evidentirano