Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Media, audiences and struggles over meaning (CROSBI ID 592872)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Krajina, Zlatan Media, audiences and struggles over meaning // pozvano predavanje Rijeka, Hrvatska, 29.10.2012-29.10.2012

Podaci o odgovornosti

Krajina, Zlatan

engleski

Media, audiences and struggles over meaning

Ulaskom filozofa iz redova radničke klase, poput Raymonda Williamsa i Stuarta Halla, kasnije i istraživača poput Davida Morleya, u akademsku arenu poslijeratne britanske 'države blagostanja', otvara se prostor studijama kulture ('cjelokupnog načina života'), čiji je kritički stav da je svakodnevni status quo zapravo izraz izvjesnih odnosa moći. Posvemašnja medijatizacija društvenog života pokazala je da se suvremene borbe 'jakih i slabih', unutar dominantnog reda, odvijaju na polju značenja, bez mogućnosti potpune pomirbe. Elite putem medija nastoje svoje viđenje stvarnosti prikazati kao opće, a korisnici ponuđeno značenje, pri dekodiranju poruke, pregovaraju (prihvaćaju ili odbijaju, djelomično ili potpuno), koristeći značenjske resurse i mnogih drugih, često suprotstavljenih, diskursa. Demonstrirajući tu važnu intelektualnu putanju koja je utrla put današnjim medijskim studijama u cijelome svijetu, u ovome predavanju želim pokazati da su i u suvremenom kontekstu digitalizacije, konvergencije i globalizacije, problemi višeznačnosti poruka i korisničkih praksi otpora trajne važnosti.

mediji ; publike ; značenje

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

pozvano predavanje

pozvano predavanje

29.10.2012-29.10.2012

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija