Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vizualna prezentacija branda Dinamo od 1911.-2011. (CROSBI ID 376080)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bošnjaković, Antun Vizualna prezentacija branda Dinamo od 1911.-2011. / Plenković, Mario (mentor); Mustić, Daria (neposredni voditelj). Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Bošnjaković, Antun

Plenković, Mario

Mustić, Daria

hrvatski

Vizualna prezentacija branda Dinamo od 1911.-2011.

Građanski Nogometni Klub Dinamo Zagreb, brand je iznimno bogatoga sadržaja svojih značajki i savršen je primjer sportsko-političkog fenomena. Ovaj rad prati njegov razvoj kroz sto godina slavne sportske, ali politički iznimno turbulentne povijesti, u kojoj je klub stjecajem okolnosti promjenio pet država, pet imena i 12 logotipa. Kroz zasebna poglavlja analizirani su klupski grb i dresovi kao najreprezentativnije značajke vizualnog identiteta te je dan uvid u njihove promjene kroz 100 godina. Razrađeni su kroz povijest i klupske tiskovine (stotine brojeva klupskog časopisa, knjige, kalendari i članske iskaznice itd.), Tema donosi prikaz bogatog niza službenih i neslužbenih grafičkih ili promotivnih proizvoda kluba, umjetničkih djela (slika, grafika, rezova, itd.), navijačkih suvenira itd. Dan je kratak uvid u djelatnost navijača kao protagonista klupske povijesti. Ovaj rad prvo je djelo koje je ovoliko precizno i detaljno obrađuje ovu temu.

brand; Dinamo; vizualna prezentacija

nije evidentirano

engleski

Visual presentation of brand Dinamo 1911-2011

nije evidentirano

brand; Dinamo; visual presentation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

12.12.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti