Vizualna prezentacija branda Dinamo od 1911.-2011. (CROSBI ID 376080)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bošnjaković, Antun
Plenković, Mario
Mustić, Daria
hrvatski
Vizualna prezentacija branda Dinamo od 1911.-2011.
Građanski Nogometni Klub Dinamo Zagreb, brand je iznimno bogatoga sadržaja svojih značajki i savršen je primjer sportsko-političkog fenomena. Ovaj rad prati njegov razvoj kroz sto godina slavne sportske, ali politički iznimno turbulentne povijesti, u kojoj je klub stjecajem okolnosti promjenio pet država, pet imena i 12 logotipa. Kroz zasebna poglavlja analizirani su klupski grb i dresovi kao najreprezentativnije značajke vizualnog identiteta te je dan uvid u njihove promjene kroz 100 godina. Razrađeni su kroz povijest i klupske tiskovine (stotine brojeva klupskog časopisa, knjige, kalendari i članske iskaznice itd.), Tema donosi prikaz bogatog niza službenih i neslužbenih grafičkih ili promotivnih proizvoda kluba, umjetničkih djela (slika, grafika, rezova, itd.), navijačkih suvenira itd. Dan je kratak uvid u djelatnost navijača kao protagonista klupske povijesti. Ovaj rad prvo je djelo koje je ovoliko precizno i detaljno obrađuje ovu temu.
brand; Dinamo; vizualna prezentacija
nije evidentirano
engleski
Visual presentation of brand Dinamo 1911-2011
nije evidentirano
brand; Dinamo; visual presentation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65
12.12.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb