COMPARISON OF NUMERICALLY AND EXPERIMENTALLY DETERMINED FREE VIBRATION OF SHIP MODEL (CROSBI ID 376094)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Plazek, Ivan
Parunov, Joško
engleski
COMPARISON OF NUMERICALLY AND EXPERIMENTALLY DETERMINED FREE VIBRATION OF SHIP MODEL
Modelska ispitivanja vibracijskog ponašanja kontejnerskih i drugih tipova brodova su se intenzivirala posljednjih godina zbog istraživanja hidroelastičnih pojava – podrhtavanja trupa i pruženja broda. U rada je potrebno razmatrati eksperimantalni model broda čija je duljina u naravi Lpp=290m, a koji je opisan u radovima: Iijima K, Hermundstad OA, Zhu S, Moan T. Symmetric and antisymmetric vibrations of a hydroelasticity scaled model. In: Proceedings of hydroelasticity in marine technology. 2009. pp. 173–82. Zhua S, Wu MK, Moan T. Experimental investigation of hull girder vibrations of a flexible backbone model in bending and torsion. Applied Ocean Research 33(2011), pp.252-274 Treba izraditi vjerodostojan model konačnih elemenata te analizirati „suhe“ slobodne vibracije. Prirodne frekvencije vertikalnih, horizontalnih i torzijskih vibracija usporediti s izmjerenim vrijednostima. Zatim odrediti „mokre“ prirodne frekvencije i oblike vibriranja koristeći MFLUID opciju u Nastranu za određivanje dodatne hidrodinamičke mase. Također usporediti prirodne frekvencije s izmjerenim vrijednostima. Na kraju rada iznijeti odgovarajuće zaključke o podudaranju numerički i eksperimentalno određenih prirodnih frekvencija „suhih“ i „mokrih“ vibracija.
containership; free vibration; finite element method
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
13.12.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet strojarstva i brodogradnje
Zagreb