Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kultura participacije: i(u)istraživanje(istraživanju) odgojno-obrazovne prakse (CROSBI ID 47268)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vujičić, Lidija Kultura participacije: i(u)istraživanje(istraživanju) odgojno-obrazovne prakse // Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja - izazov za promjene / Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir (ur.). Split: Nomen Nostrum Mudnić, 2012. str. 166-180

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija

hrvatski

Kultura participacije: i(u)istraživanje(istraživanju) odgojno-obrazovne prakse

Osnovna namjera ovoga rada je, pozivajući se na autore koji svoje pristupe istraživanju ranog odgoja temelje na socio-konstruktivističkoj teoriji, ukazati na važnost ili pozicioniranje istraživanja praktičara u povezivanju teorije i prakse u jednoj zajednici koja uči. Iz tih razloga zalažemo se za stvaranjem takve kulture odgojno- obrazovne ustanove koja će podržavati i razvijati participaciju svih sudionika povezivanjem istraživanja prakse i profesionalnog razvoja u kojem pedagoška dokumentacija predstavlja ogledalo njezine kulture, a praksa središte razvoja profesionalnog znanja. Profesionalni razvoj nije samo individualan proces napredovanja, već je to istovremeno proces mijenjanja cjelokupne kulture ustanove u kojoj svi sudjeluju i čine zajednicu koja uči i istražuje. Cilj takvih istraživanja nije u prvom redu stvaranje novog znanja već propitivanje i traganje za odgovorima na pitanje kako i zašto nešto činimo u izravnom radu s djecom. Praktičari imaju bogata znanja temeljena na praksi, stvarnim životnim iskustvima, i razvojem prakse istraživanja toga znanja uz pomoć kritičkih prijatelja ili akademskih supervizora (znanstvenika) mogu izravno utjecati na mijenjanje i unapređivanje odgojno-obrazovne prakse.

dokumentacija, istraživanja praktičara, kultura participacije, profesionalni razvoj, zajednica koja uči

nije evidentirano

engleski

The Culture of Participation and/in Educational Practice Research

nije evidentirano

documentation, practitioners’ research, culture of participation, professional development, learning community

nije evidentirano

Podaci o prilogu

166-180.

objavljeno

Podaci o knjizi

Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja - izazov za promjene

Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir

Split: Nomen Nostrum Mudnić

2012.

978-953-57365-0-9

Povezanost rada

Pedagogija