Kultura participacije: i(u)istraživanje(istraživanju) odgojno-obrazovne prakse (CROSBI ID 47268)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vujičić, Lidija
hrvatski
Kultura participacije: i(u)istraživanje(istraživanju) odgojno-obrazovne prakse
Osnovna namjera ovoga rada je, pozivajući se na autore koji svoje pristupe istraživanju ranog odgoja temelje na socio-konstruktivističkoj teoriji, ukazati na važnost ili pozicioniranje istraživanja praktičara u povezivanju teorije i prakse u jednoj zajednici koja uči. Iz tih razloga zalažemo se za stvaranjem takve kulture odgojno- obrazovne ustanove koja će podržavati i razvijati participaciju svih sudionika povezivanjem istraživanja prakse i profesionalnog razvoja u kojem pedagoška dokumentacija predstavlja ogledalo njezine kulture, a praksa središte razvoja profesionalnog znanja. Profesionalni razvoj nije samo individualan proces napredovanja, već je to istovremeno proces mijenjanja cjelokupne kulture ustanove u kojoj svi sudjeluju i čine zajednicu koja uči i istražuje. Cilj takvih istraživanja nije u prvom redu stvaranje novog znanja već propitivanje i traganje za odgovorima na pitanje kako i zašto nešto činimo u izravnom radu s djecom. Praktičari imaju bogata znanja temeljena na praksi, stvarnim životnim iskustvima, i razvojem prakse istraživanja toga znanja uz pomoć kritičkih prijatelja ili akademskih supervizora (znanstvenika) mogu izravno utjecati na mijenjanje i unapređivanje odgojno-obrazovne prakse.
dokumentacija, istraživanja praktičara, kultura participacije, profesionalni razvoj, zajednica koja uči
nije evidentirano
engleski
The Culture of Participation and/in Educational Practice Research
nije evidentirano
documentation, practitioners’ research, culture of participation, professional development, learning community
nije evidentirano
Podaci o prilogu
166-180.
objavljeno
Podaci o knjizi
Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja - izazov za promjene
Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir
Split: Nomen Nostrum Mudnić
2012.
978-953-57365-0-9