Suvremena istraživanja kulture odgojno-obrazovne ustanove: diskurs razvoja čovjeka (CROSBI ID 47289)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vujičić, Lidija
hrvatski
Suvremena istraživanja kulture odgojno-obrazovne ustanove: diskurs razvoja čovjeka
Autorica određuje kulturu odgojno-obrazovne ustanove kao postignuće jedne organizirane zajednice koja smatra da je kontinuirano istraživanje odgojno-obrazovne prakse put ka njezinom dubljem razumijevanju i mijenjanju, uvažava, čak i zahtijeva, potrebu kontinuirane dvosmjerne komunikacije i recipročnih odnosa djece, odraslih i okruženja za učenje, te ističe važnost zajedničkog življenja i učenja svih sudionika. Iz te perspektive o odgojno-obrazovnim ustanovama promišlja kao o dinamičnim, živućim sustavima prepoznatljivim po međusobnim odnosima ljudi, njihovom zajedničkom radu, upravljanju ustanovom, organizacijskom i fizičkom okruženju te stupnju usmjerenosti na kontinuirano učenje i istraživanje odgojno-obrazovne prakse. U propitivanju suvremenih dosega u istraživanju kulture ustanove osnovno polazište jest u sukonstruktivističkom pristupu istraživanju odgojno-obrazovne prakse. Težište je na spoznajama koje afirmiraju značaj kulture kao složenog multidimenzionalnog fenomena koji se nužno povezuje s propitivanjem kvalitete utjecaja iste na institucijski kontekst življenja.
istraživanje, kultura odgojno-obrazovne ustanove, mreže, profesionalni razvoj, učitelj, umrežavanje,
nije evidentirano
engleski
Contemporary research of the culture of educational institution: the discourse of human development
nije evidentirano
research, culture of educational institution, network, professional development, teacher, networking,
nije evidentirano
Podaci o prilogu
431-440.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija i kultura ; Svezak 1
Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
2012.
978-953-99167-4-7