Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremena istraživanja kulture odgojno-obrazovne ustanove: diskurs razvoja čovjeka (CROSBI ID 47289)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vujičić, Lidija Suvremena istraživanja kulture odgojno-obrazovne ustanove: diskurs razvoja čovjeka // Pedagogija i kultura ; Svezak 1 / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 431-440

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija

hrvatski

Suvremena istraživanja kulture odgojno-obrazovne ustanove: diskurs razvoja čovjeka

Autorica određuje kulturu odgojno-obrazovne ustanove kao postignuće jedne organizirane zajednice koja smatra da je kontinuirano istraživanje odgojno-obrazovne prakse put ka njezinom dubljem razumijevanju i mijenjanju, uvažava, čak i zahtijeva, potrebu kontinuirane dvosmjerne komunikacije i recipročnih odnosa djece, odraslih i okruženja za učenje, te ističe važnost zajedničkog življenja i učenja svih sudionika. Iz te perspektive o odgojno-obrazovnim ustanovama promišlja kao o dinamičnim, živućim sustavima prepoznatljivim po međusobnim odnosima ljudi, njihovom zajedničkom radu, upravljanju ustanovom, organizacijskom i fizičkom okruženju te stupnju usmjerenosti na kontinuirano učenje i istraživanje odgojno-obrazovne prakse. U propitivanju suvremenih dosega u istraživanju kulture ustanove osnovno polazište jest u sukonstruktivističkom pristupu istraživanju odgojno-obrazovne prakse. Težište je na spoznajama koje afirmiraju značaj kulture kao složenog multidimenzionalnog fenomena koji se nužno povezuje s propitivanjem kvalitete utjecaja iste na institucijski kontekst življenja.

istraživanje, kultura odgojno-obrazovne ustanove, mreže, profesionalni razvoj, učitelj, umrežavanje,

nije evidentirano

engleski

Contemporary research of the culture of educational institution: the discourse of human development

nije evidentirano

research, culture of educational institution, network, professional development, teacher, networking,

nije evidentirano

Podaci o prilogu

431-440.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija i kultura ; Svezak 1

Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

2012.

978-953-99167-4-7

Povezanost rada

Pedagogija