''Velike ličnosti'' i školski udžbenici:problematizacija prikaza Ilirskog pokreta/Hrvatskog narodnog preporoda i Stanka Vraza u hrvatskim školskim udžbenicima i čitankama od druge polovice 19. stoljeća do danas (CROSBI ID 47303)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Tomić, Filip ; Kukić, Boris
hrvatski
''Velike ličnosti'' i školski udžbenici:problematizacija prikaza Ilirskog pokreta/Hrvatskog narodnog preporoda i Stanka Vraza u hrvatskim školskim udžbenicima i čitankama od druge polovice 19. stoljeća do danas
Istraživanje i analiziranje školskih udžbenika jedno je od propulzivnijih područja unutar historiografije posljednjih godina. Prihvaćajući premisu kako upravo udžbenički tekstovi dopiru do izrazito široke publike, i to u njezinoj formativnoj dobi, interes povjesničara usmjeren je na fenomen udžbenika kao prijenosnika, ali i aktivnog kreatora javnog diskursa o povijesti i kulturnih sjećanja, a u funkciji konstruiranja određene kolektivne pripadnosti. S obzirom na te spoznaje, a povodom teme znanstvenog skupa, cilj nam je u radu problematizirati percepciju i prikaz osobe i djelatnosti Stanka Vraza te konteksta unutar kojega je djelovao u udžbenicima korištenima na prostoru Hrvatske od druge polovine 19. stoljeća do današnjih dana.
Ilirski pokret/Hrvatski narodni preporod, Stanko Vraz, povijesni udžbenici, hrvatske čitanke
nije evidentirano
engleski
''Great Indivudals'' and School Textbooks:Problematizacion of the Picture of Illyric Movement/Croatian National Movement and Stanko Vraz in the Croatian Textbooks and Readers from the Second Half of the 19th Century till Today
nije evidentirano
Illyric Movement/Croatian National Movement, Stanko Vraz, History Textbooks, Croatian Readers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
166-199.
objavljeno
Podaci o knjizi
Zbornik o Stanku Vrazu
Sapunar Knežević, Andrea
Samobor: Gradska knjižnica Samobor
2011.
978-953-6983-10-0