Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj odgojno-obrazovnog programa "Ekologija životinja" na obrazovna postignuća učenika osnovne škole u nastavi prirodoslovnih predmeta (CROSBI ID 376354)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Crnčec, Dražen Utjecaj odgojno-obrazovnog programa "Ekologija životinja" na obrazovna postignuća učenika osnovne škole u nastavi prirodoslovnih predmeta / Vijtiuk, Nada (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Crnčec, Dražen

Vijtiuk, Nada

hrvatski

Utjecaj odgojno-obrazovnog programa "Ekologija životinja" na obrazovna postignuća učenika osnovne škole u nastavi prirodoslovnih predmeta

„Ekologija životinja“ je prirodoslovni odgojno – obrazovni program koji korištenjem informacijsko- komunikacijske tehnologije, korelacija s ostalim nastavnim predmetima i područjima te uporabom programirane nastave, portfolia, mentalnih mapa i terenske nastave ima za cilj identificirati i pojačano pratiti rad i dostignuća u odgojno- obrazovnom radu s posebno zainteresiranim učenicima u području prirodoslovlja. Program se temelji na gradivu prirode koje je obvezno sadašnjim planom i programom u šestim razredima osnovne škole. Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa prepoznalo je program te ga sufinanciralo u dvije osnovne škole u Međimurskoj županiji. Utjecaj odgojno-obrazovnog programa „Ekologija životinja“ na obrazovna postignuća učenika osnovne škole u nastavi prirodoslovlja statistički je značajan u svim parametrima (ostvarene razine obrazovnih postignuća na temelju savladavanja nastavnih sadržaja šestog, sedmog i osmog razreda prema postojećem nastavnom planu i programu u području prirodoslovnih predmeta), te je potvrđeno da uočeni problem smanjivanja interesa učenika za područje prirodoslovnih predmeta u višim godinama obveznog obrazovanja sporije opada kod učenika koji su razvili određena znanja i vještine kroz provedeni program. Ovaj program daje jednake rezultate u provedbi kod učenika obaju spolova. Mnogostruki odgojno-obrazovni učinci koji su proizašli iz takvog rada s učenicima rezultirali su odlukama Učiteljskih vijeća i Školskih odbora da se program uvrsti u redovitu izvannastavnu aktivnost škola. Program je planiran s tendencijom razvoja u stručno utemeljen i procijenjen sustav koji bi uz suvremeni menadžment u školama trebao omogućiti precizniju i jednostavniju valorizaciju napretka učenika u području nastave prirodoslovlja.

prirodoslovlje; odgojno-obrazovni program; izvannastavna aktivnost; prirodoslovna kompetencija

nije evidentirano

engleski

The impact of the educational program "Animal Ecology" on the educational attainment of primary school pupils in teaching science subjects

nije evidentirano

science; educational program; extracurricular activity; natural competence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

78

01.12.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Kemija, Pedagogija, Biologija