Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi uvođenja građanskog obrazovanja: europska iskustva (CROSBI ID 593522)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ćulum, Bojana Izazovi uvođenja građanskog obrazovanja: europska iskustva // Interkulturalna pedagogija: prema novim razvojima znanosti o odgoju / Posavec, K., Sablić, M. (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 64-76

Podaci o odgovornosti

Ćulum, Bojana

hrvatski

Izazovi uvođenja građanskog obrazovanja: europska iskustva

Odgojno-obrazovne organizacije danas se nalaze pred jednim od ključnih izazova održivosti suvremene demokracije – kako (bolje) odgajati i obrazovati učenike za njihovu sutrašnju ulogu autonomnih građana koji bi trebali posjedovati odgovarajuća znanja, vještine i pozitivne stavove te aktivno sudjelovati u razvoju demokratskog društva? Ususret najavljenim promjenama u hrvatskom obrazovnom sustavu i uvođenju kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja, u radu se daje pregled relavantnih dokumenata i preporuka EU, te obilježja programa obrazovanja za demokratsko građanstvo u devet europskih zemalja (Italija, Španjolska, Portugal, Francuska, Engleska, Poljska, Njemačka, Norveška i Nizozemska). U radu se analiziraju institucionalni okviri, regulacija statusa i primjena (tradicionalnih i suvremenih) programa obrazovanja za demokratsko građanstvo u zemljama EU. Radom se nastoji poticati daljnja rasprava u pedagogijskoj znanosti o uvođenju obrazovanja za (demokratsko) građanstvo u hrvatske škole, s obzirom na didaktičko-metodičke izazove, ulogu novih metoda aktivnoga učenja u nastavi i fokusu na stjecanje kompetencija za aktivno građanstvo.

obrazovanje za demokratsko građanstvo; kurikulum građanskog odgoja i obrazovanja; kompetencije za aktivno građanstvo; aktivno učenje

nije evidentirano

engleski

Challenges in Citizenship Education: European Experiences

nije evidentirano

citizenship education; competences for active citizenship; active learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

64-76.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Posavec, K., Sablić, M.

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-7-8

Podaci o skupu

Pedagogija i kultura

pozvano predavanje

24.09.2012-26.09.2012

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija