Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacijske strategije u ranom učenju stranoga jezika (CROSBI ID 593628)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Košuta, Nataša ; Vičević, Sanja Komunikacijske strategije u ranom učenju stranoga jezika // Diskurs i dijalog: teorije, metode i primjene / Karabalić, Vladimir ; Varga, Melita Aleksa ; Pon, Leonard (ur.). Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. str. 339-355

Podaci o odgovornosti

Košuta, Nataša ; Vičević, Sanja

hrvatski

Komunikacijske strategije u ranom učenju stranoga jezika

Nakon određenja pojma komunikacijskih strategija s obzirom na relevantnu literaturu u radu se daje pregled komunikacijskih strategija proučavanih u projektima ranoga učenja stranih jezika u Republici Hrvatskoj prije usvajanja Zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike (ZEROJ) na europskoj razini. Danas je hrvatska nastavna stvarnost obilježena usklađivanjem obrazovnih programa stranih jezika sa ZEROJ-em kao razrađenim modelom za opisivanje i rangiranje jezične uporabe te potrebnih vještina i znanja s ciljem olakšavanja komunikacije u kontekstu višejezične Europe. Polazeći od definicije komunikacijskih strategija prema ZEROJ-u, te komunikacijskih strategija preuzetih iz Europskog jezičnog portfolija za učenike od sedam do jedanaest godina, pristupa se proučavanju komunikacijskih strategija kojima se koriste učenici u ranom učenju stranih jezika dviju osnovnih škola u Rijeci. Na temelju podataka prikupljenih opažanjem, upitnikom i uvidom u školsku dokumentaciju dolazi se do pedagoških implikacija s kojima je potrebno upoznati nastavnike stranih jezika putem stručnih usavršavanja u cilju provođenja primjerene nastavne prakse koja uključuje korištenje Europskog jezičnog portfolija u svim segmentima nastavnog procesa.

komunikacijske strategije ; rano učenje jezika ; ZEROJ ; Europski jezični portfolio od 7-11 godina ; višejezičnost

nije evidentirano

engleski

Communicative strategies in early foreign language learning

nije evidentirano

communicative strategies ; early foreign language learning ; CEFR ; ELP (ages 7-11) ; plurilingualism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

339-355.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Diskurs i dijalog: teorije, metode i primjene

Karabalić, Vladimir ; Varga, Melita Aleksa ; Pon, Leonard

Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-314-038-4

Podaci o skupu

24. međunarodni znanstveni skup Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku

poster

22.05.2011-24.05.2011

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija