Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stereotipi - prepreka ili pomoć u stjecanju interkulturalne komunikacijske kompetencije (CROSBI ID 189532)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Barac, Maja ; Košuta, Nataša Stereotipi - prepreka ili pomoć u stjecanju interkulturalne komunikacijske kompetencije // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 40 (2011), 2; 133-144

Podaci o odgovornosti

Barac, Maja ; Košuta, Nataša

hrvatski

Stereotipi - prepreka ili pomoć u stjecanju interkulturalne komunikacijske kompetencije

Polazeći od potrebe razvijanja interkulturalne komunikacijske kompetencije u okviru suvremene nastave stranoga jezika, a u skladu sa smjernicama koje predlaže Zajednički europski referentni okvir za jezike (ZEROJ), pristupa se istraživanju stereotipnih predodžbi na uzorku studenata njemačkoga jezika i književnosti. Istraživanjem se ispitivala procjena istinitosti tvrdnji u trima kategorijama – izgled, karakterne osobine i navike Nijemaca. Statističkom obradom podataka utvrđena je statistički značajna procjena istinitosti tvrdnji u pojedinim kategorijama što ukazuje na moguće metodičke implikacije. Dobiveni rezultati mogli bi pomoći u razmatranju potrebe tematiziranja stereotipa u nastavi njemačkoga jezika na akademskoj razini učenja te razmatranju uloge nastavnika u posredovanju sociokulturalnih znanja o zemlji jezika cilja kao važnoga segmenta interkulturalne komunikacijske kompetencije.

stereotipi ; interkulturalna komunikacijska kompetencija ; njemački kao strani jezik ; akademska razina učenja

nije evidentirano

engleski

Do stereotypes help or hinder the acquisition of intercultural communicative competence?

nije evidentirano

stereotypes ; intercultural communicative competence ; German as a foreign language ; university level learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40 (2)

2011.

133-144

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Filologija