Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korištenje nekoga drugog jezika kao komunikacijska strategija u ranome učenju stranoga jezika (CROSBI ID 593672)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Košuta, Nataša Korištenje nekoga drugog jezika kao komunikacijska strategija u ranome učenju stranoga jezika // Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete. Redefining Tradition: Children's Literature, Contemporary Communication, Languages and Child / Bežen, Ante ; Majhut, Berislav (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2011. str. 155-164

Podaci o odgovornosti

Košuta, Nataša

hrvatski

Korištenje nekoga drugog jezika kao komunikacijska strategija u ranome učenju stranoga jezika

Posljednih se godina u okviru istraživanja procesa ovladavanja inim jezikom sve veća pozornost pridaje istraživanju međujezika s aspekta korištenja komunikacijskih strategija u proizvodnji iskaza na jeziku cilju. Imajući u vidu važnost razvijanja komunikacije u ranome učenju stranoga jezika te višejezične kompetencije pomoću smjernica koje predlaže Zajednički europski referentni okvir za jezike (ZEROJ), kao i potrebu razvijanja i osvješćivanja komunikacijskih strategija uz pomoć Europskoga jezičnog portfolija (EJP), pristupilo se istraživanju učestalosti korištenja nekoga drugog jezika (materinskoga i engleskoga) kao komunikacijske strategije u ranome učenju njemačkoga i talijanskoga jezika. Statističkom obradom podataka utvrđeno je da ispitanici više koriste materinski jezik kao komunikacijsku strategiju, kao i to da postoji statistički značajna razlika u korištenju materinskoga i engleskoga jezika kao komunikacijske strategije s obzirom na strani jezik koji se uči. Međutim, nije utvrđena povezanost korištenja navedene strategije s obzirom na duljinu učenja stranoga jezika. Dobiveni rezultati ukazuju na moguće metodičke implikacije. One se prvenstveno odnose na potrebu poticanja i razvijanja komunikacije na satu stranoga jezika u ranome učenju, a u tom smislu i na prihvaćanje promjene koda kao potencijala u razvijanju sposobnosti komunikacije.

rano učenje stranoga jezika ; komunikacijske strategije ; promjena koda ; višejezičnost ; ZEROJ ; EJP od 7 do 11 godina

nije evidentirano

engleski

Using another language as a communicative strategy in early foreign language learning

nije evidentirano

early foreign language learning ; communicative strategies ; code-switching ; plurilingualism ; CEFR ; ELP (ages 7-11)

nije evidentirano

Podaci o prilogu

155-164.

2011.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-7210-43-4

Podaci o matičnoj publikaciji

Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete. Redefining Tradition: Children's Literature, Contemporary Communication, Languages and Child

Bežen, Ante ; Majhut, Berislav

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI)

Podaci o skupu

Četvrti specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika (RUHMSJ-4)

predavanje

11.11.2011-13.11.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija