Komunikacijske strategije, rano učenje stranoga jezika i europski jezični portfolio (CROSBI ID 593691)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Košuta, Nataša ; Vičević, Sanja
hrvatski
Komunikacijske strategije, rano učenje stranoga jezika i europski jezični portfolio
U ovom se radu na temelju istraživanja provedenoga među učenicima od drugoga do četvrtoga razreda osnovne škole problematizira učestalost korištenja komunikacijskih strategija u ranom učenju njemačkoga i engleskoga jezika. Komunikacijske strategije definirane su prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike (ZEROJ), a kao polazište za istraživanje uzet je Europski jezični portfolio (EJP) za učenike od 7 do 11 godina. Odgojno-obrazovna uloga EJP-a, te smjernice koje daje ZEROJ za oblikovanje nastave stranih jezika u osnovi su suvremene kurikulumske politike usmjerene k razvijanju kompetencija. Na promišljanje o potrebi integriranja EJP-a u nastavni proces ranoga učenja stranoga jezika upućuju i rezultati ovoga istraživanja dobiveni opažanjem te provedbom upitnika za samoprocjenu.
rano učenje stranoga jezika ; komunikacijske strategije ; ZEROJ ; EJP od 7 do 11 godina ; samoprocjena ; Nacionalni okvirni kurikulum (NOK)
nije evidentirano
engleski
Communicative strategies, early foreign language learning and European language portfolio
nije evidentirano
early foreign language learning ; communicative strategies ; CEFR ; ELP (ages 7-11) ; self-assessment ; National curriculum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
47-62.
2013.
nije evidentirano
objavljeno
978-86-6153-124-8
Podaci o matičnoj publikaciji
Language and Education
Vučo, Julijana ; Durbaba, Olivera
Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096