Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Posredovanje i primanje informacija na satu stranoga jezika (CROSBI ID 593699)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Košuta, Nataša ; Vičević, Sanja Posredovanje i primanje informacija na satu stranoga jezika // Knjiga sažetaka.Jezik kao informacija / Peti-Stantić, Anita ; Stanojević, Mateusz-Milan (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku ; Srednja Europa, 2012. str. 71-73

Podaci o odgovornosti

Košuta, Nataša ; Vičević, Sanja

hrvatski

Posredovanje i primanje informacija na satu stranoga jezika

Učenikovo ponašanje u procesu učenja stranoga jezika rezultat je, između ostaloga, i njegova stila učenja. Postoji više klasifikacija stilova učenja, a jedna od istaknutijih u literaturi jest ona čije je polazište način primanja informacija. Cilj je ovoga rada ispitati način posredovanja i primanja informacija na nastavi njemačkoga jezika s obzirom na tipove učenika navedene u Europskome jezičnom portfoliju za učenike i učenice od 11 do 15 godina u Republici Hrvatskoj koji navodi tri tipa učenika – vizualni, auditivni i tip učenika koji najbolje uči izravnom uporabom jezika. Stoga je ispitana razlika u zastupljenosti triju navedenih tipova učenika prema samoprocjeni učenika, zatim razlika u zastupljenosti načina posredovanja informacija primjerenih pojedinome tipu učenika prema samoprocjeni nastavnika te razlika u zastupljenosti načina posredovanja informacija primjerenih spomenutim tipovima učenika u udžbenicima i radnim bilježnicama za njemački kao drugi strani jezik kojima se anketirani nastavnici koriste u svome radu. Istraživanje je pokazalo da učenici u ispitanome uzorku prednost daju primanju informacija vizualnim putem, dok nastavnici procjenjuju kako podjednako posreduju informacije primjerene istraživanim tipovima učenika. S druge strane, u posredovanju se informacija putem udžbenika i radnih bilježnica prednost daje vizualnome tipu učenika. Dobiveni rezultati ukazuju na potrebu osvješćivanja stilova učenja u učenika, u čemu će ključnu ulogu imati nastavnik stranoga jezika te na potrebu senzibiliziranja autora udžbenika i radnih bilježnica za različite načine posredovanja informacija koji odgovaraju različitim tipovima učenika.

senzorni kanal ; stil učenja ; tip učenika ; Europski jezični portfolio za učenike i učenice od 11 do 15 godina ; njemački kao drugi strani jezik u osnovnoj školi

nije evidentirano

engleski

Giving and receiving information in foreign language class

nije evidentirano

sensory preference ; learning style ; personality type ; ELP (ages 11-15) ; German as a second foreign language in elementary school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

71-73.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka.Jezik kao informacija

Peti-Stantić, Anita ; Stanojević, Mateusz-Milan

Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku ; Srednja Europa

978-953-6979-96-7

Podaci o skupu

XXVI. međunarodni znanstveni skup "Jezik kao informacija"

predavanje

11.05.2012-13.05.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija