Istraživanje odgojno-obrazovne prakse : dominantna strategija profesionalnog razvoja odgajatelja (CROSBI ID 47442)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vujičić, Lidija ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Boneta, Željko
hrvatski
Istraživanje odgojno-obrazovne prakse : dominantna strategija profesionalnog razvoja odgajatelja
O odgajatelju promišljamo kao istraživaču realnih procesa učenja i stvaranja znanja u institucijskom kontekstu, kojim se utječe na unaprjeđivanje izravnog praktičnog iskustva i daje temelje budućem profesionalnom razvoju. Posebno nas je zanimalo na uzorku od pedeset studenata, polaznika obveznog kolegija Sukonstrukcija kurikuluma u ranom odgoju i obrazovanju na drugoj godini sveučilišnog diplomskog studija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje, propitati koliko im sadržaj kolegija i način organizacije nastave omogućuje razvoj kao istraživačima osobne prakse. Uporabom kvalitativne metodologije, konsenzusom između tri provedene procjene i interpretacijom rezultata možemo konstatirati da smo odabranim načinom rada studentima pripomogli u podizanju razine razumijevanja, analiziranja, sintetiziranja i vrjednovanja primjene postojećih spoznaja o (su)konstrukciji kurikuluma, da smo utjecali na razvijanje sposobnosti primjene znanja u praksi stvaranjem novih ideja i kontinuiranom brigom o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi s djecom rane dobi te da smo u konačnici potakli razvoj sposobnosti samorefleksije i refleksije u promišljanju novih strategija u (su)konstruiranju kurikuluma kao odgovor na suvremene spoznaje o djetetu i djetinjstvu.
istraživanje, kvalitativna metodologija, odgajatelji, profesionalni razvoj, refleksivna praksa, studijski program, sukonstrukcija
nije evidentirano
engleski
Research of early educational practice : dominant strategy of professional development of preschool teachers
nije evidentirano
research, qualitative methodology, preschool teachers, professional development, reflective practice, study program, co-construction
nije evidentirano
Podaci o prilogu
345-363.
objavljeno
Podaci o knjizi
uvremeni tokovi u ranom odgoju : znanstvena monografija = Contemporary trends in early education : scientific monography
Pehlić, Izet ; Vejo, Edina ; Hasanagić, Anela
Zenica: Islamski pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici
2012.
978-9958-697-24-1