Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Istraživanje odgojno-obrazovne prakse : dominantna strategija profesionalnog razvoja odgajatelja (CROSBI ID 47442)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vujičić, Lidija ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Boneta, Željko Istraživanje odgojno-obrazovne prakse : dominantna strategija profesionalnog razvoja odgajatelja // uvremeni tokovi u ranom odgoju : znanstvena monografija = Contemporary trends in early education : scientific monography / Pehlić, Izet ; Vejo, Edina ; Hasanagić, Anela (ur.). Zenica: Islamski pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici, 2012. str. 345-363

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Boneta, Željko

hrvatski

Istraživanje odgojno-obrazovne prakse : dominantna strategija profesionalnog razvoja odgajatelja

O odgajatelju promišljamo kao istraživaču realnih procesa učenja i stvaranja znanja u institucijskom kontekstu, kojim se utječe na unaprjeđivanje izravnog praktičnog iskustva i daje temelje budućem profesionalnom razvoju. Posebno nas je zanimalo na uzorku od pedeset studenata, polaznika obveznog kolegija Sukonstrukcija kurikuluma u ranom odgoju i obrazovanju na drugoj godini sveučilišnog diplomskog studija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje, propitati koliko im sadržaj kolegija i način organizacije nastave omogućuje razvoj kao istraživačima osobne prakse. Uporabom kvalitativne metodologije, konsenzusom između tri provedene procjene i interpretacijom rezultata možemo konstatirati da smo odabranim načinom rada studentima pripomogli u podizanju razine razumijevanja, analiziranja, sintetiziranja i vrjednovanja primjene postojećih spoznaja o (su)konstrukciji kurikuluma, da smo utjecali na razvijanje sposobnosti primjene znanja u praksi stvaranjem novih ideja i kontinuiranom brigom o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi s djecom rane dobi te da smo u konačnici potakli razvoj sposobnosti samorefleksije i refleksije u promišljanju novih strategija u (su)konstruiranju kurikuluma kao odgovor na suvremene spoznaje o djetetu i djetinjstvu.

istraživanje, kvalitativna metodologija, odgajatelji, profesionalni razvoj, refleksivna praksa, studijski program, sukonstrukcija

nije evidentirano

engleski

Research of early educational practice : dominant strategy of professional development of preschool teachers

nije evidentirano

research, qualitative methodology, preschool teachers, professional development, reflective practice, study program, co-construction

nije evidentirano

Podaci o prilogu

345-363.

objavljeno

Podaci o knjizi

uvremeni tokovi u ranom odgoju : znanstvena monografija = Contemporary trends in early education : scientific monography

Pehlić, Izet ; Vejo, Edina ; Hasanagić, Anela

Zenica: Islamski pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici

2012.

978-9958-697-24-1

Povezanost rada

Pedagogija