Izvori konkurentske prednosti u XXI. stoljeću (CROSBI ID 9998)
Autorska knjiga | udžbenik
Podaci o odgovornosti
Vrdoljak Raguž, Ivona ; Jelenc, Lara ; Podrug, Najla
hrvatski
Izvori konkurentske prednosti u XXI. stoljeću
Konkurentnost je riječ koja je u samim počecima označavala pozitivan poticaj što ga pruža samo natjecanje. Tijekom vremena konkurentnost je poprimila konotaciju iscrpljivanja, uništavanja jedne strane, bespoštedne borbe bez ljudskih vrijednosti s negativnim ishodom borbe za sve sudionike, pa čak i za pobjednika. Konkurentnost može biti pozitivna ako se njezina prednost očituje u elementima koji ne znače nužno uništenje ili iscrpljivanje. Izvori konkurentske prednosti poput znanja, vođenja, umijeća oblikovanja strategije, strateškog promišljanja ili povjerenja i uslužnosti menadžmenta humaniji su oblici konkurentnosti i pozitivni aspekti s pomoću kojih možemo biti bolji, kvalitetniji i uspješniji, a ne nužno prvi, materijalno najbogatiji i kratkoročno najuspješniji. Knjiga je nastala kao rezultat istraživanja pozitivnih aspekata u području strateškog menadžmenta, nastalih kao reakcija na negativne učinke konkurentnosti. Biti konkurentan i pozitivan nije paradoks, nego imperativ. Tenzija i naboj energije koja se pojavljuje u njihovu suočavanju rezultiraju novim sadržajima što obilježavaju inovativne oblike održivih konkurentskih prednosti. Takvi oblici konkurentske prednosti u području strateškog menadžmenta bit će sve glasniji u znanstvenoj i stručnoj javnosti, i zbog toga se u ovoj knjizi prikazuju pojedini izvori konkurentske prednosti u XXI. stoljeću.
konkurentska prednost; strateški menadžment; XXI. stoljeće
nije evidentirano
engleski
Sources of competitive advantage in the XXI century
nije evidentirano
competitive advantage; strategic management; XXI. century
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku
2013.
978-953-7153-26-7
317
objavljeno