Suradnja proizvodnih i trgovinskih gospodarskih subjekata kroz trgovinski marketing i aktivnosti unapređenja prodaje (CROSBI ID 593770)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Nedovic Čabarkapa, Mirjana ; Ivanković, Darija ; Šibalić, Vlasta
hrvatski
Suradnja proizvodnih i trgovinskih gospodarskih subjekata kroz trgovinski marketing i aktivnosti unapređenja prodaje
Ovaj članak bavi se suradnjom proizvodnih i trgovinskih gospodarskih subjekata kroz trgovinski marketing i aktivnosti unapređenja prodaje. Razmatra se preporučena maaloprodajna cijena proizvoda od strane proizvođača, zatim pozicija proizvoda na polici u trgovini, podrška u aktivnostima unapređenja prodaje, kao i aktivnosti u svezi trgovinskog marketinga koje proizvodno poduzeće može ponuditi trgovini kao svom poslovnom partneru.
proizvodni i trgovinski gospodarski subjekti ; unapređenje prodaje ; trgovinski marketing ; kontroling
nije evidentirano
engleski
Collaboration betwen manufacturers and retail stores throught trade marketing and sales promotion activities
nije evidentirano
manufacturer and retail store ; sales promotion activities ; trade marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
159-170.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
Segetlija, Zdenko et al.
Osijek:
Podaci o skupu
12. međunarodni znanstveni skup "Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu"
predavanje
25.10.2012-25.10.2012
Osijek, Hrvatska