Edukacijska neuroznanost (CROSBI ID 593883)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Sušac, Ana
hrvatski
Edukacijska neuroznanost
Edukacijska neuroznanost je novo interdisciplinarno područje istraživanja gdje se tradicionalne metode edukacijskih istraživanja kombiniraju sa suvremenim tehnikama koje se koriste u neuroznanosti. Razvoj metoda za funkcionalno oslikavanje mozga u posljednja dva desetljeća omogućio je neinvazivno istraživanje viših kognitivnih funkcija kao što su jezik, čitanje, razmišljanje, logičko zaključivanje i slično. Postavlja se pitanje kako se te nove spoznaje mogu primijeniti u nastavi. Razvojna istraživanja ukazuju koji su periodi u razvoju djece i adolescenata osjetljivi za razvitak pojedinih sposobnosti. Te spoznaje mogu biti korisne u razvoju kurikuluma i novih metoda poučavanja. Neuroznanost se bavi i proučavanjem nekih razvojnih poremećaja s kojima se nastavnici svakodnevno susreću kod svojih učenika, kao što su disleksija, diskalkulija, deficit pažnje/hiperaktivni poremećaj. Bolje razumijevanje tih poremećaja može pomoći u razvoju novih pristupa u poučavanju učenika s posebnim potrebama.
funkcionalno oslikavanje mozga; procesiranje brojeva; Force Concept Inventory; razvojni poremećaji
nije evidentirano
engleski
Educational neuroscience
nije evidentirano
functional brain imaging; number processing; Force Concept Inventory; developmental disorders
nije evidentirano
Podaci o prilogu
85-88.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Interaktivna nastava fizike : zbornik radova
Pećina, Planinka
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo
978-953-7178-13-0
Podaci o skupu
9. hrvatski simpozij o nastavi fizike
predavanje
16.04.2009-18.04.2009
Primošten, Hrvatska