Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vještina pisanja na L1 i L2 u ranoj školskoj dobi (CROSBI ID 333213)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Vickov, Glorija Vještina pisanja na L1 i L2 u ranoj školskoj dobi / Mihaljević Djigunović, Jelena (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2001

Podaci o odgovornosti

Vickov, Glorija

Mihaljević Djigunović, Jelena

hrvatski

Vještina pisanja na L1 i L2 u ranoj školskoj dobi

U razmatranju problematike uvođenja i razvijanja vještine pisanja na početku učenja engleskog kao stranog jezika u ranoj školskoj dobi postoje dvije oprečne teorijske struje. jedna odgađa pisanje za kasnije stadije učenja dok druga zagovara pisanje u ranoj školskoj dobi. Autorica je provela ispitivanje u dvije grupe učenika: eksperimentalnoj koja obuhvaća prvaše koji uče engleski kao strani jezik i kontrolnoj u kojoj djeca ne uče niti jedan strani jezik. Statističkom obradom pogrešaka u diktatima koje su pisale obje grupe pokazalo se da pisanje na engleskom u prvom razredu o.š. ne utječe negativno na razvijanje vještine pisanja na hrvatskom kao materinskom. Istraživanje je utvrdilo i pozitivne stavove i motivaciju učenika za pisanje na engleskom što po mišljenju autorice dodatno opravdava uvođenje pisanja u prvi razred o.š.

vještina pisanja; materinski jezik; strani jezik

nije evidentirano

engleski

L1 and L2 writing skill in the early school age

nije evidentirano

writing skill; mother tongue; foreign language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

140

10.01.2001.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija