Vještina pisanja na L1 i L2 u ranoj školskoj dobi (CROSBI ID 333213)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Vickov, Glorija
Mihaljević Djigunović, Jelena
hrvatski
Vještina pisanja na L1 i L2 u ranoj školskoj dobi
U razmatranju problematike uvođenja i razvijanja vještine pisanja na početku učenja engleskog kao stranog jezika u ranoj školskoj dobi postoje dvije oprečne teorijske struje. jedna odgađa pisanje za kasnije stadije učenja dok druga zagovara pisanje u ranoj školskoj dobi. Autorica je provela ispitivanje u dvije grupe učenika: eksperimentalnoj koja obuhvaća prvaše koji uče engleski kao strani jezik i kontrolnoj u kojoj djeca ne uče niti jedan strani jezik. Statističkom obradom pogrešaka u diktatima koje su pisale obje grupe pokazalo se da pisanje na engleskom u prvom razredu o.š. ne utječe negativno na razvijanje vještine pisanja na hrvatskom kao materinskom. Istraživanje je utvrdilo i pozitivne stavove i motivaciju učenika za pisanje na engleskom što po mišljenju autorice dodatno opravdava uvođenje pisanja u prvi razred o.š.
vještina pisanja; materinski jezik; strani jezik
nije evidentirano
engleski
L1 and L2 writing skill in the early school age
nije evidentirano
writing skill; mother tongue; foreign language
nije evidentirano
Podaci o izdanju
140
10.01.2001.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb