Istine i zablude o izlasku dionica u javnost - primjer Facebook-a (CROSBI ID 190094)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Grubišić Šeba, Mihaela
hrvatski
Istine i zablude o izlasku dionica u javnost - primjer Facebook-a
Prema visini tržišne kapitalizacije IPO Facebook-a je dosad najveći izlazak u javnost u povijesti američkog tržišta kapitala, a prema prikupljenom kapitalu treća najveća ponuda dionica, odmah iza ponude dionica Visa-e 2008. i General Motors-a 2010. godine. Dionica je uvrštena na NASDAQ-u pod simbolom FB 18. svibnja 2012. godine. “Vruće” IPO-e kakav je Facebook-ov prati višestruko veća potražnja za dionicama od ponude. Iako se cijena takvih dionica postavlja visoko, ulagače to ne obeshrabruje da očekuju njezin daljnji rast. Ipak, unatoč činjenici da je IPO Facebook-a bio dugo očekivan, uslijedio je pad dionica neposredno nakon IPO-a. Tekst koji slijedi pokušat će objasniti zašto.
izlazak u javnost; vruće IPO tržište; razlozi u prilog i protiv izlaska u javnost
nije evidentirano
engleski
The truths and fallacies of the going public process explained on the example of Facebook
nije evidentirano
going public; hot IPO market; pros and cons of going public decision
nije evidentirano