Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Inovativni turistički proizvod u funkciji hotelske industrije (CROSBI ID 190147)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Ivanović, Slobodan Inovativni turistički proizvod u funkciji hotelske industrije // Tourism and hospitality management, 9 (2003), 2; 79-95

Podaci o odgovornosti

Ivanović, Slobodan

hrvatski

Inovativni turistički proizvod u funkciji hotelske industrije

U hotelskoj industriji vrlo često susrećemo više imitatora nego inovatora. Mali je broj hotelskih poduzeća koji su samo kontinuirano inovatori glede usluga. Kreativni imitatori doprinose difuziji inovacije i boljem podmirenju potreba nekih segmenata na turističkom tržištu. Oni uočavaju moguća poboljšanja na turističkom proizvodu ili usluzi koji su predmet inovacije - mijenja se neki atribut koji povećava njihovu vrijednost za domaće ili strane goste. Zato se drži da kreativna imitacija počinje prije na turističkom tržištu nego na turističkom proizvodu ili usluzi. Proces globalizacije svjetskog gospodarstva, a time i hotelske industrije, nameće način razmišljanja koji u publicistici nazivaju “promjena je konstantna potreba”, ili jače naglašeno “inovirati ili nestati s gospodarstvene scene”. Sve što je različito predstavlja promjenu, a inovacija je prihvaćanje ideja glede usluga koje su nove za hotelsko poduzeće koje ih prihvaća. Inovativna promjena, s obzirom da narušava postojeće stanje stvari u hotelskom poduzeću, izaziva otpore od nekih članova organizacije. Strategijski način razmišljanja potreban je hotelskom poduzeću, kako ono ne bi bilo zatečeno efektima promjena u mikro i makro sredini svog djelovanja i rada. Naime, problemi za hotelsko poduzeće nastaju kada promjene u hotelskoj industriji nisu praćene prilagođavanjem poduzeća na adekvatan i prihvatljiv način. Nepovoljne promjene u takvoj sredini i nesposobnost reagiranja hotelskog poduzeća na njih stvaraju nesklad između potencijala (smještajnih i ostalih kapaciteta) i zahtjeva hotelske industrije tj. turističkog tržišta na kojem se pojavljuje.

inovator ; inovacije turističkih proizvoda i usluga ; inovativno hotelsko poduzeće ; inovativna strategija

nije evidentirano

engleski

The innovative tourist product in the function of the hotel industry

nije evidentirano

innovator ; innovations of tourist products and services ; innovative hotel enterprise ; innovative strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (2)

2003.

79-95

objavljeno

1330-7533

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost