Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Muzeji i škole partneri u obrazovanju (CROSBI ID 594479)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kisovar-Ivanda, Tamara Muzeji i škole partneri u obrazovanju // Pedagogy and the Knowledge Society. Volume.2 / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 185-190

Podaci o odgovornosti

Kisovar-Ivanda, Tamara

hrvatski

Muzeji i škole partneri u obrazovanju

Obrazovanje je jedno od temeljnih zadaća muzeja. Pa ipak, u namjeri uključivanja obrazovnih u muzejske aktivnosti, muzeji su morali preispitati svoju unutarnju organizacijsko- operativnu strukturu. Muzejski programi stvarani s namjerom obogaćivanja kurikuluma, oblikovani su u skladu sa školskim potrebama. Škole su, u takvoj interakciji, morale osigurati poticajne i izazovne kurikulumske pristupe za sve učenike. Uspješna muzejsko-školska suradnja koristila je interdisciplinarne aktivnosti učenja i uključivala kvalitetno dodatno obrazovanje i za učitelje i za muzejske pedagoge. U radu su navedeni i uvijeti kvalitetnog i uspješnog partnerstva muzeja i škole.

muzejsko obrazovanje; partnerstvo muzeja i škole; preduvjeti partnerstva.

nije evidentirano

engleski

Muzeji i škole partneri u obrazovanju

nije evidentirano

museum education; museum and school partnership; conditions for successful partnership

nije evidentirano

Podaci o prilogu

185-190.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogy and the Knowledge Society. Volume.2

Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-13-7

Podaci o skupu

2nd International Conference on Advanced and Systematic Research

predavanje

13.11.2008-14.11.2008

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija