Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Grafički dizajn i komunikacija (CROSBI ID 745292)

Autorska knjiga | udžbenik | domaća recenzija

• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )

Tomiša, Mario ; Milković, Marin Grafički dizajn i komunikacija. Varaždin: Veleučilište u Varaždinu, 2013

Podaci o odgovornosti

Tomiša, Mario ; Milković, Marin

hrvatski

Grafički dizajn i komunikacija

Ovaj udžbenik obuhvaća teme koje se obrađuju unutar kolegija Grafički dizajn te ih povezuje sa srodnim temama da bi studenti što jednostavnije uvidjeli kontekst u kojem se grafički dizajner kao kreativac na tržištu nalazi. U drugom poglavlju se definira grafički dizajn, objašnjava se što je to dizajn usmjeren korisnicima i dizajn kao djelatnost. U trećem poglavlju se istražuje uloga dizajnera dok se u četvrtom poglavlju povezuje grafički dizajn i računalna grafika. Peto poglavlje obrađuje područje prezentacije dizajnerskih rješenja. Šesto poglavlje proširuje temu na područje brandinga i ulogu brandova u suvremenoj komunikaciji. Sedmo je poglavlje verbalni identitet s potpoglavljima: ime branda i slogan. Na to se nastavlja poglavlje vizualni identitet s potpoglavljima: logo, sustav boja i tipografija. Završno deveto poglavlje obrađuje temu kriterija ocjenjivanja grafičkog dizajna.

dizajn ; komunikacija ; branding ; kriteriji ocjenjivanja

nije evidentirano

engleski

Graphic Design and Communication

nije evidentirano

design ; communication ; branding ; assessment criteria

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Varaždin: Veleučilište u Varaždinu

2013.

978-953-7809-19-5

120

objavljeno

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti