Perspektive interkulturalnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj (CROSBI ID 594602)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Hrvatić, Neven
hrvatski
Perspektive interkulturalnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj
Temeljna pitanja interkulturalnoga i obrazovanja na manjinskim jezicima u Hrvatskoj proizlaze iz prihvaćenoga odnosa, stava prema multikulturalnom društvu. Koncepcija interkulturalnoga odgoja i obrazovanja formira se unutar dihotomnih zahtjeva: obrazovanja u funkciji otkrivanja i poticaja razvoja pojedinca prema univerzalnim obilježjima, koja će ga učiniti sličnim drugima, ili preferiranja suprotnog procesa - odgoja i obrazovanja u pravcu uključivanja u određene skupine i zajednice s posebnom kulturom (ili proces osiguravanja prava na postojanje i izražavanje vlastitih obilježja). Interkulturalni bi kurikulum trebao predvidjeti uvođenje novih pedagoških pristupa, metoda i praksi na razini škole i razreda, koji pomažu razviti kod učenika (kritički) osjećaj vlastitoga kulturnog identiteta te kroz njega i razumijevanje različitog nacionalnog i etničkog identiteta, kako bi mogli otkriti zajedničku humanost koja nadilazi sve kulturne i druge razlike, što je posebno razvidno i za odgoj i obrazovanje Roma u Hrvatskoj.
Interkultiralni odgoj i obrazovanje; Hrvatska; Romi
nije evidentirano
engleski
Perspective of Intercultural upbringing and education in Croatia
nije evidentirano
Intercultural upbringing and education; Croatia; Roma
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2013.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Stručni skup vjeroučitelja Varaždinske biskupije - Interkulturalni odgoj i obrazovanje kroz prizmu vjerskog odgoja: problem i perspektiva (Romska nacionalna manjina)
pozvano predavanje
07.01.2013-07.01.2013
Petrijanec, Hrvatska