Poteškoće u recepciji Priča iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić (CROSBI ID 739010)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Visinko, Karol
hrvatski
Poteškoće u recepciji Priča iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić
Baveći se recepcijom dječje priče, autorica je ispitala komunikaciju osnovnoškolskih učenika s lektirnim naslovom Priče iz davnine hrvatskog Andersena Ivane Brlić-Mažuranić. Zbog svoje literarne vrijednosti to je djelo doživjelo mnoge prijevode se u sastavu književnosti za djecu i mladež pojavljuje na čitavom europskom prostoru. U ovome istraživanju autorica promatra čitateljske interese učenika za te vrhunski vrijedne priče, u vezi s tim učeničke čitateljske sposobnosti. Ovim se radom pridonosi metodičkoj teoriji promišljanjime o obveznoj lektiri.
dječja priča; recepcija; učenički čitateljski interesi; čitateljske sposobnosti
nije evidentirano
engleski
Elementary school pupils` treatment of Tales from Times Past by Ivana Brlić-Mažuranić
nije evidentirano
children story; reception; interpretation; pupils` reading interests; reading abilities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
182-190-x.
2000.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Riječ (Rijeka)
1330-917X
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096