Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih (CROSBI ID 91160)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Narančić Kovač, Smiljana
hrvatski
Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih
Člankom se podržava uvođenje problemskoga pristupa i elemenata kritičkoga mišljenja u nastavu književnosti u nižim razredima osnovne škole. Drži se da takav pristup može povećati učeničku samostalnost u čitanju i njihovu čitateljsku kompetenciju te pridonijeti njihovu većem zanimanju za "ozbiljnu " književnost poslije, kada dođu u više razrede. U toj dobi, naime, istraživanja bilježe promjene čitateljskih navika. Primjerenost i primjenljivost nekolikih vrsta zadataka za razumijevanje implikacija književnoga teksta i njegove književne strukture, od kojih su neki za suradnički, a neki za individualni rad, probjerena je u prvome razredu osnovne škole.
nastava književnosti; problemski pristup; kritičko mišljenje; književna kompetencija; kreativno čitanje
Rad je kao predavanje prezentiran na skupu 'Dani Učiteljske akademije u Zagrebu', održanom od 02.-05.10.2000., Zagreb, Hrvatska.
engleski
Through reasoning and co-operation of younger, towards the autonomous reading of older pupils
nije evidentirano
teaching literature; problem-solving approach; critical thinking; literary competence; creative reading
nije evidentirano