Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih (CROSBI ID 91160)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Narančić Kovač, Smiljana Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (2000), 1; 105-118

Podaci o odgovornosti

Narančić Kovač, Smiljana

hrvatski

Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih

Člankom se podržava uvođenje problemskoga pristupa i elemenata kritičkoga mišljenja u nastavu književnosti u nižim razredima osnovne škole. Drži se da takav pristup može povećati učeničku samostalnost u čitanju i njihovu čitateljsku kompetenciju te pridonijeti njihovu većem zanimanju za "ozbiljnu " književnost poslije, kada dođu u više razrede. U toj dobi, naime, istraživanja bilježe promjene čitateljskih navika. Primjerenost i primjenljivost nekolikih vrsta zadataka za razumijevanje implikacija književnoga teksta i njegove književne strukture, od kojih su neki za suradnički, a neki za individualni rad, probjerena je u prvome razredu osnovne škole.

nastava književnosti; problemski pristup; kritičko mišljenje; književna kompetencija; kreativno čitanje

Rad je kao predavanje prezentiran na skupu 'Dani Učiteljske akademije u Zagrebu', održanom od 02.-05.10.2000., Zagreb, Hrvatska.

engleski

Through reasoning and co-operation of younger, towards the autonomous reading of older pupils

nije evidentirano

teaching literature; problem-solving approach; critical thinking; literary competence; creative reading

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

2000.

105-118

objavljeno

1332-0513

Povezanost rada

Filologija