Poznavanje vina u segmentu mladih potrošača (CROSBI ID 594771)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kristić, Jelena ; Drenjančević, Mato ; Turkalj, Davorin ; Jukić, Vladimir
hrvatski
Poznavanje vina u segmentu mladih potrošača
U cilju utvrđivanja poznavanja vina, na području Osječko-baranjske županije provedeno je istraživanje na uzorku od 476 ispitanika mlađe populacije. Rezultati su pokazali kako mladi potrošači najčešće konzumiraju bijela vina. Dobro poznaju najvažnija kontinentalna vina, a ispodprosječno vina Primorske regije. Najčešće konzumiraju Graševinu za koju drže da je uz Chardonnay najkvalitetnije vino. Istraživanje upućuje na zaključak kako bi domaći vinari, ukoliko žele biti konkurentni na domaćem i međunarodnom tržištu, itekako morali poraditi na promociji vina i njihovih svojstava izvan užeg regionalnog područja, upoznati mlade potrošače s „novim“ sortama vina i širiti kulturu pijenja vina.
konkurentnost ; mladi potrošači ; vino
nije evidentirano
engleski
Familiarity with wines in the young consumer segment
nije evidentirano
competitiveness ; young consumers ; wine
nije evidentirano
Podaci o prilogu
185-189.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marić, Sonja ; Lončarić, Zdenko
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-7871-08-6
Podaci o skupu
48.hrvatski i 8. međunarodni simpozij agronoma
poster
17.02.2013-22.02.2013
Dubrovnik, Hrvatska