Lifelong learning and ethical dimensions of professional practice: challenges and dilemmas (CROSBI ID 47745)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Čepić, Renata
engleski
Lifelong learning and ethical dimensions of professional practice: challenges and dilemmas
Polazeći od analize dominantnih interpretacija i tumačenja suvremenih koncepata učenja u okviru diskursa cjeloživotnog učenja, u radu se obrazlaže potreba za razmatranjem etičkih dilema koje su neminovni i sastavni dio profesionalne prakse. Cilj je ovoga rada pridonijeti razumijevanju nekih od prijepornih teškoća vezanih za ostvarivanje profesionalne prakse iz etičke perspektive kao kuturološkog imperativa u djelovanju i ukazati na moguće smjerove daljnjih aktivnosti u tom području. U radu se zastupa teza da je sposobnost jasne artikulacije kognitivnog okvira ili filozofske orijentacije od velike važnosti jer nam to može pomoći u suočavanju s etičkim dilemama te unapređivanju vlastite prakse. Da bi se dokazala ova teza, razmatraju se neki teorijski pristupi i modeli koji mogu pomoći u organiziranju naših promišljanja o pitanjima vrijednosti, obveza i posljedica pri donošenju etičkih odluka. Zaključuje se da će moralne dimenzije profesionalne prakse postati još kompleksnije i fluidnije te da će se zahtijevati znatno veća fleksibilnost pojedinaca u globaliziranom svijetu, u kojemu je različitost temeljna značajka.
Lifelong learning discourse, contemporary learning concepts, professional practice, personal philosophical orientations, ethical issues, ethical decision making
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
56-63.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija i kultura
Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
2012.
978-953-99167-7-8