Napredni čitač e-dokumenata u formatu Acrobat za klijente sustava m-učenja (CROSBI ID 377236)

Novokmet, Davor Napredni čitač e-dokumenata u formatu Acrobat za klijente sustava m-učenja / Glavinić, Vlado (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2013

Novokmet, Davor

Glavinić, Vlado

Napredni čitač e-dokumenata u formatu Acrobat za klijente sustava m-učenja

Jedna od značajnih funkcija koju treba podržati klijent sustava m-učenja čitanje je i bilježenje nastavnih dokumenata raznorodnih formata, od kojih je zacijelo najpopularniji format Acrobat (.pdf). Kako je predviđeni prikaz takvih dokumenta upravo na zaslonima mobilnih naprava ograničenih dimenzija, istaknuta je potreba za poslovanjem njihovim prikazom, tako da se željeni sadržaj može predočiti efikasno. Odgovarajući čitač e-dokumenata treba podržati interakciju putem zaslona osjetljivih na dodir s naglaskom na efikasni prikaz s proizvoljnim stupnjem uvećanja pojedinih stranica dokumenata, kao i njihovo kontinuirano nizanje primjerenim komandama gestovnog sučelja, temeljeći se na izvedbi odgovarajuće priručne memorije za slikovne dijelove stranice najmanje prethodnog i narednog zaslona u smjerovima koordinatnih osi. U radu je razrađen čitač e-dokumenata u formatu Acrobat prema navedenim zahtjevima te je ostvarena njegova prototipna implementacija pod mobilnim operacijskim sustavom Android korištenjem klase android.os.AsyncTask. Posebna je pažnja posvećena prilagodbi slikovnih dijelova stranice dokumenta u formatu Acrobat mogućnostima mobilne naprave, kao i dobrom oblikovanju interakcije prilikom razvoja sučelja. U razvoju čitača korišten je Android API razine 12.

Android; čitač e-dokumenata; format Acrobat; gestovno sučelje; m-učenje; zaslon osjetljiv na dodir

Advanced Acrobat e-Documents Reader for m-Learning System Clients

Acrobat format; Android; e-document reader; gesture interface; m-learning; touchscreen