Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje vremenom: kako upravljati iskustvom čekanja (CROSBI ID 191064)

Prilog u časopisu | stručni rad

Rupčić, Nataša Upravljanje vremenom: kako upravljati iskustvom čekanja // Poslovni savjetnik (Zagreb. 2004), 9 (2013), 3; 24-25

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Upravljanje vremenom: kako upravljati iskustvom čekanja

Proces davanja usluga stoga treba dobro proučiti, sagledati sa perspektive sustava te faze dizajnirati na način da se negativni elementi, kao što je neizbježno čekanje, prikriju drugim sadržajima koji će kupcima odvlačiti pozornost. Osim toga, u svim fazama davanja usluge potrebno je raspolagati točnim informacijama kako bi se kupce usmjerilo u slučaju nepredviđenih okolnosti. Rezultat će biti zadovoljan kupac, veća vjerojatnost ponovljene kupnje, zadovoljni zaposlenici te u konačnici dobar poslovni rezultat.

Upravljenje vremenom; odnos s kupcima; iskustvo čekanja

nije evidentirano

engleski

Time management: how to manage the waiting time

nije evidentirano

Time management; customer relationships; waiting time

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (3)

2013.

24-25

objavljeno

1845-092X

Povezanost rada

Ekonomija