Upravljanje vremenom: kako upravljati iskustvom čekanja (CROSBI ID 191064)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Rupčić, Nataša
hrvatski
Upravljanje vremenom: kako upravljati iskustvom čekanja
Proces davanja usluga stoga treba dobro proučiti, sagledati sa perspektive sustava te faze dizajnirati na način da se negativni elementi, kao što je neizbježno čekanje, prikriju drugim sadržajima koji će kupcima odvlačiti pozornost. Osim toga, u svim fazama davanja usluge potrebno je raspolagati točnim informacijama kako bi se kupce usmjerilo u slučaju nepredviđenih okolnosti. Rezultat će biti zadovoljan kupac, veća vjerojatnost ponovljene kupnje, zadovoljni zaposlenici te u konačnici dobar poslovni rezultat.
Upravljenje vremenom; odnos s kupcima; iskustvo čekanja
nije evidentirano
engleski
Time management: how to manage the waiting time
nije evidentirano
Time management; customer relationships; waiting time
nije evidentirano