Projektiranje tehnologije izrade predmeta prema crtežu KG1 (CROSBI ID 377266)

Kuburić, Goran Projektiranje tehnologije izrade predmeta prema crtežu KG1 / Grizelj, Branko (mentor); Slavonski Brod, . 2012

Kuburić, Goran

Grizelj, Branko

Projektiranje tehnologije izrade predmeta prema crtežu KG1

U ovom diplomskog radu prikazan je cjelovit put izrade izrađevine kao i konstrukcija alata.. Cilj je izraditi alat koji će u potpunosti odgovarati svojoj namjeni, koji je u skladu s postavljenim zahtjevima i koji ima što manje troškove same izrade alata. U prvom poglavlju je predstavljen tehnološki proces izradbe predmeta za godišnju proizvodnju od 100000 komada. On obuhvaća ulaznu kontrolu, rezanje čeličnih ploča u trake na strojnim škarama, kontrolu trake, prosijecanje i završnu kontrolu. Drugim poglavljem opisana je konstrukcija alata i proračun radnih dijelova alata za prosijecanje U trećem poglavlju opisani su strojevi za oblikovanje metala deformiranjem i njihove karakteristične veličine. U četvrtom poglavlju opisano je vrijeme izradbe i cijena koštanja predmeta. Petim poglavljem izračunata je ukupna cijena koštanja alata i ukupna cijena koštanja izrađevine po komadu. U ovom diplomskog radu prikazan je cjelovit put izrade izrađevine kao i konstrukcija alata.. Cilj je izraditi alat koji će u potpunosti odgovarati svojoj namjeni, koji je u skladu s postavljenim zahtjevima i koji ima što manje troškove same izrade alata. U prvom poglavlju je predstavljen tehnološki proces izradbe predmeta za godišnju proizvodnju od 100000 komada. On obuhvaća ulaznu kontrolu, rezanje čeličnih ploča u trake na strojnim škarama, kontrolu trake, prosijecanje i završnu kontrolu. Drugim poglavljem opisana je konstrukcija alata i proračun radnih dijelova alata za prosijecanje U trećem poglavlju opisani su strojevi za oblikovanje metala deformiranjem i njihove karakteristične veličine. U četvrtom poglavlju opisano je vrijeme izradbe i cijena koštanja predmeta. Petim poglavljem izračunata je ukupna cijena koštanja alata i ukupna cijena koštanja izrađevine po komadu.

tehnologija izrade; štancanje

Manufacturing technology planning for product according to technical drawing KG1

manufacturing technology; stamping