Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

E-marketing (CROSBI ID 10189)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Ružić, Drago ; Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin E-marketing. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009

Podaci o odgovornosti

Ružić, Drago ; Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin

hrvatski

E-marketing

Rukopis ove knjige nastao je kao logičan slijed prethodno objavljenih knjiga: “Marketinške mogućnosti interneta”, koja je tiskana početkom 2000., i “E–marketing”, izdane 2003. Za razliku od prve dvije knjige, koje kao autor potpisuje Drago Ružić, ova knjiga rezultat je suradnje spomenutog autora s mlađim kolegama koji se, svaki na svoj način, bave nekim aspektima e–marketinga. Tako suautor knjige Antun Biloš obrađuje marketinška istraživanja na internetu, što je područje njegova dosadašnjeg znanstvenog interesa, dok dio autorstva pripada Davorinu Turkalju, koji sudjeluje s dijelovima teksta koji obrađuju razvojne aspekte Weba 2.0.

e-marketing ; istraživanje i razvoj ; Web 2.0

Lektor 2. proširenog i izmijenjenog izdanja Tihomir Živić.

engleski

E-marketing

nije evidentirano

e-marketing ; R&D ; Web 2.0

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2009.

978-953-253-071-1

407

Knjižnica Ekonomskog fakulteta u Osijeku; 129

2. izd.

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti