Vyučovanie biologie - včera, dnes, zajtri (CROSBI ID 47790)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kostović-Vranješ, Vesna
hrvatski
Vyučovanie biologie - včera, dnes, zajtri
Od postojanja organiziranog odgoja i obrazovanja primarna uloga učitelja je bila doziranje i prenošenje informacija te pomaganje učenicima pretvaranje informacija u znanje. U suvremenoj nastavi, nastavi 21. stoljeća, učenike treba osposobiti za učiti znati, učiti činiti i učiti živjeti u skladu s promjenama. Upravo biološko obrazovanje, obrazovanje o životu, kroz život i za život, ima važnu ulogu u razvijanju pojedinca spremnog za odgovorno djelovanje u društvu. Stoga je nužno suvremenu nastavu biologije ustrojiti tako da omogući novoj generaciji učenika razvijanje sposobnosti koje se od njih traže za život i rad u suvremenom društvu, osposobiti ih za samostalno i cjeloživotno učenje, pronalaženje i odabiranje informacija, kritičko mišljenje, brzo prilagođavanje novim okolnostima, odgovorno donošenje odluka i primjenu u svakodnevnom privatnom i profesionalnom djelovanju.
integrirano poučavanje, istraživački usmjerena nastava, izvanučionička nastava, primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi, prirodoslovna pismenost, razvoj nastave biologije
nije evidentirano
engleski
Teaching Biology - yesterday, today and tomorrow
nije evidentirano
integrated education, research focused on education, education in class, use of ITC in education, natural science literacy, development of education of biology
nije evidentirano
Podaci o prilogu
73-83.
objavljeno
Podaci o knjizi
Studia santifica Facultatis paedagogicae, Universitas catholica Ružomberok
Tomaš Jablonsky
Ružomberok: VERBUM - vydavatel'stvo KU
2012.
37-801-279-1336-279