Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Doprinos maloprodavača održivom razvoju primjenom trgovačkih marki (CROSBI ID 594974)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Guszak, Irena ; Tokić, Branka Doprinos maloprodavača održivom razvoju primjenom trgovačkih marki // Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 227-249

Podaci o odgovornosti

Guszak, Irena ; Tokić, Branka

hrvatski

Doprinos maloprodavača održivom razvoju primjenom trgovačkih marki

Maloprodajna industrija ima važnu ulogu u povezivanju proizvođača i potrošača, ali i zaposlenika, te društvene zajednice u cjelini. S te pozicije, maloprodavači imaju dobar uvid u promjene koje se javljaju u proizvodnji, potrebama potrošača i zahtjevima društva. Te promjene potiču maloprodavače na kreiranje konkurentskih prednosti poslovanjem u skladu s načelima održivog razvoja. Jedan od izvora konkurentskih prednosti maloprodavača su trgovačke marke, koje maloprodavači mogu iskoristiti i za ostvarivanje ciljeva poslovanja u skladu s načelima održivog razvoja. Predmet istraživanja ovog rada je način na koji maloprodavači na hrvatskom tržištu koriste trgovačke marke za ostvarivanje ciljeva održivog poslovanja. Za razliku od drugih marki, maloprodavači kontroliraju sve aspekte proizvoda svojih trgovačkih marki, uključujući razvoj proizvoda, kvalitetu i porijeklo materijala, ambalažu i distribuciju. Istraživanje je obuhvatilo pregled literature, analizu sadržaja internet stranica vodećih maloprodavača proizvoda svakodnevne potrošnje na hrvatskom tržištu, te promatranje u prodavaonicama. Rezultati upućuju na zaključak da na hrvatskom tržištu postoje trgovačke marke koje su u skladu s načelima poslovanja u skladu s održivim razvojem i njihovi ih vlasnici aktivno koriste za ostvarivanje konkurentske prednosti.

maloprodavači; trgovačke marke; održivi razvoj; organski proizvodi

nije evidentirano

engleski

Retailers’ contribution to sustainable development through private labels

nije evidentirano

retailers; private labels; sustainable development; organic products

nije evidentirano

Podaci o prilogu

227-249.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development

Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6025-62-6

Podaci o skupu

Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development

predavanje

21.11.2012-22.11.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija