Funkcionalna i estetka vrijednost u oblikovanju logotipa (CROSBI ID 377399)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kučko, Ivana
Brozović, Maja
hrvatski
Funkcionalna i estetka vrijednost u oblikovanju logotipa
Rad se bavi kreacijom logotipa u funkcionalnom i estetskom smislu. Uz kratak presjek povijesti i razvoja logotipa, također teoretizira o logotipu sa aspekta semiotike, odnosno vizualne semiotike, referirajući se na taj način na znanstvene temelje koje svakako treba uzeti u obzir u kreiranju kvalitetnog, čitljivog logotipa kao znaka koji, da bi bio uspješan i čitljiv, mora ostvariti svoju vrijednost na više razina (estetska, funkcionalna, konativna, emocionalna... funkcija znaka). S aspekta estetske vrijednosti, rad daje teoretske smjernice u razumijevanju forme i oblika (spaciopercepcija, jednostavnost oblika...), te njihovu primjenu na gotova rješenja. U tom smislu ponudit će se nekoliko uspješnih i nekoliko manje uspješnih rješenja uz kratku elaboraciju. U drugom dijelu rad analizira stvarne logotipe koji predstavljaju slične djelatnosti, odnosno njihove sličnosti u formi i obliku, te razloge tih sličnosti. Također analizira jedno gotovo rješenje izvedeno u dvije različite forme (ikonički i tipografski logotip), te argumentiranim tezama pokušava procijeniti uspješnost rješenja. U trećem dijelu, kroz praktičnu primjenu u knjizi standarda, donosi primjer gotovog logotipa kojeg obrađuje kroz vektorski računalni program u svrhu mogućnosti njegove aplikacije na različite medije.
Grafički dizajn; dizajn logotipa; znak; funkcionalnost; estetika
nije evidentirano
engleski
Functional and aesthetic value of the logo design
nije evidentirano
Graphic design; logotype design; sign; functionality; aesthetics
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
08.03.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb