Vizualni identitet tvrtke Kerol (CROSBI ID 377405)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Petravić, Karolina
Brozović, Maja
hrvatski
Vizualni identitet tvrtke Kerol
Cilj diplomskog rada je izraditi jasan i čitljiv vizualni identitet temeljen na kaligrafskoj liniji. Tvrtka za koju se izrađuje vizualni identitet bavi se ručnom izradom predmeta. U teorijskom dijelu diplomskog rada pojašnjava se djelatnost tvrtke i navode se karakteristike ciljane skupine kupaca. Također u teorijskom djelu rada navode se prednosti i nedostaci industrijske i ručne izrade predmeta. S obzirom na činjenicu da tvrtka još nije prisutna na tržištu, bilo je potrebno analizirati konkurenciju. Analiza konkurencije provedena je u eksperimentalnom dijelu diplomskog rada kroz SWOT analize konkurenata na području Republike Hrvatske koji se bave sličnim djelatnostima kao i tvrtka za koju se izrađuje vizualni identitet. U eksperimentalnom dijelu diplomskog rada ukratko je opisan postupak izrade prijedloga idejnih rješenja vizualnog identiteta tvrtke. Kvaliteta idejnih rješenja provjerena je anketama čiji su rezultati utjecali na daljnju doradu, odabir i izradu konačnog vizualnog identiteta. Rezultati obrade informacija dobivenih u eksperimentalnom dijelu diplomskog rada su knjiga standarda i prikaz aplikacija vizualnog identiteta za tvrtku Kerol.
vizualni identitet; konkurencija; tržište; ručna izrada; kaligrafska linija
nije evidentirano
engleski
Visual identity of Kerol company
nije evidentirano
visual identity; competition; market; handmade; calligraphic line
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65
26.02.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb