Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Modaliteti suradničkih odnosa školskog pedagoga i roditelja (CROSBI ID 191687)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Lukaš, Mirko ; Gazibara, Senka Modaliteti suradničkih odnosa školskog pedagoga i roditelja // Život i škola = Life and school, 24 (2010), 2; 210-229

Podaci o odgovornosti

Lukaš, Mirko ; Gazibara, Senka

hrvatski

Modaliteti suradničkih odnosa školskog pedagoga i roditelja

Roditeljska uloga danas postaje sve složenija i nemoguće je djecu odgajati na prirodnoj sposobnosti, već je znanje preduvjet odgoja. Škola i roditeljski dom dvije su polovice odgojno- obrazovne sredine i njihova je suradnja neizostavna, kao i ključan čimbenik uspjeha djeteta. Zbog tog su se razloga u radu analizirali oblici suradnje pedagoga i roditelja. Prikazala se povijest suradnje roditelja i škole, naglasila se važnost suradnje pedagoga i roditelja i opisali postojeći oblici suradnje pedagoga i roditelja, obuhvaćajući i tradicionalne i suvremene oblike. Rad je postavio cilj kojim su se željeli ispitati oblici suradnje pedagoga i roditelja, kao i mišljenje roditelja o kvaliteti ove suradnje. U tu su svrhu postavljena sljedeća straživačka pitanja: koji se oblici suradnje stručnog suradnika – pedagoga i roditelja provode u školama, surađuju li roditelji s pedagogom i koji su razlozi toj suradnji, kao i kakvo je mišljenje roditelja o zajedničkom djelovanju. Korišteni instrument je anketni upitnik, proveden na uzorku od osam osnovnih škola i to na 183 roditelja učenika osnovnih škola. Više od polovice ispitanika izjasnilo se da ne zna je li u školi ponuđen neki oblik suradnje s pedagogom ili da nije ponuđena suradnja s pedagogom. Većina ispitanih roditelja ne surađuje s pedagogom najčešće objašnjavajući da nije bilo prilike ili potrebe za suradnjom. Ustanovljeno je da i dalje postoji potreba za aktivnijim uključivanjem roditelja u život i rad škole. Rad je pokazao da je u praksi potrebno više djelovati na angažiranju i roditelja i pedagoga radi obogaćivanja zajedničke suradnje.

suradnja; pedagog; roditelji; oblici suradnje pedagoga i roditelja

nije evidentirano

engleski

Cooperation models between a school pedaguoge and parents

nije evidentirano

cooperation; pedagogue; parents; cooperation models between a pedagogue and parents

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (2)

2010.

210-229

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice