Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Primjena računala u nastavnom procesu prirodoslovno-matematičkih predmeta (CROSBI ID 595453)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Šimović, Vladimir ; Varga, Matija ; Vrbanec, Tedo Primjena računala u nastavnom procesu prirodoslovno-matematičkih predmeta // 2. međunarodna znanstvena konferencija "Pedagogija, obrazovanje i nastava" (PON) : zbornik radova. Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 281-291

Podaci o odgovornosti

Šimović, Vladimir ; Varga, Matija ; Vrbanec, Tedo

hrvatski

Primjena računala u nastavnom procesu prirodoslovno-matematičkih predmeta

Problemi u Republici Hrvatskoj koji se danas nastoje riješiti u nastavnom procesu prirodoslovno matematičkih predmeta su: kako steći što više znanja iz prirodoslovno matematičkih predmeta u određenim školama u kojima evidentno postoje loše ocjene koje su također mjeritelji znanja i demotivatori za učenike, kako motivirati učenike za aktivno i uspješno sudjelovanje u nastavnom procesu prirodoslovno matematičkih predmeta, ne snalaženje učenika u traženju određenog mjesta (točke) na karti. Učenicima predstavlja problem nošenje u školu velikih i teških torbi punih knjiga. Ovim radom ćemo ponuditi dva rješenja ovog problema: (1) škola može kupiti tablete koji bi bili pod ključem i nastavnici bi na njih predbilježbom planirali za korištenje u nastavi te davali učenicima početkom sata, a učenici bi ih vraćali krajem sata, (2) roditelji također mogu umjesto skupih i teških udžbenika i radnih bilježnica kupiti jednako skupi tablet koji će učenici koristiti 4 godine i biti će trajno njihov te bi trebali nositi u školu samo bilježnice. U nastavnom procesu ponekad također predstavlja problem nekim nastavnicima ispravljanje zadataka dok čekanje rezultata izaziva pravi stres kod učenika. Rješavanje provjera na računalu eliminira taj problem. Programi JIT omogućuju pregled rezultata i ispis ocjena. Zadaci istraživanja su: utvrditi je li učenicima ugodnije rješavati provjere na računalu ili klasičnim načinom na papiru, utvrditi koliko alata poznaju učenici za moguću primjenu u nastavi geografije, utvrditi na temelju ocjena i neformalnog razgovora (intervjuom) s učenicima i nastavnicima je li tradicionalni način poučavanja učinkovit, utvrditi treba li uvesti računalo kao motivator u nastavu prirodoslovno matematičkih predmeta.

primjena računala; prirodoslovno matematički predmeti; znanje; motivatori; tableti; elektronička anketa; poučavanje pomoću ICT-a

nije evidentirano

engleski

Use of computers in the teaching process of science and mathematics subjects

nije evidentirano

computer application; science and mathematics subjects; knowledge; incentives; iPad; electronic poll; teaching using ICT

nije evidentirano

Podaci o prilogu

281-291.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2. međunarodna znanstvena konferencija "Pedagogija, obrazovanje i nastava" (PON) : zbornik radova

Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru

978-9958-16-023-3

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Matematika