Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Cjeloživotno učenje - put ka budućnosti (CROSBI ID 191768)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Jukić, Renata ; Ringel, Jagoda Cjeloživotno učenje - put ka budućnosti // Andragoški glasnik, 17 (2013), 25-35

Podaci o odgovornosti

Jukić, Renata ; Ringel, Jagoda

hrvatski

Cjeloživotno učenje - put ka budućnosti

Problem rada jest cjeloživotno obrazovanje u primjeru programa osposobljavanja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje PS Osijek. Nezaposlene osobe izrazito su osjetljiva kategorija društva, a cjeloživotno učenje prilika je za povećanje zapošljivosti. Za istraživanje je korišten anketni upitnik na prigodnom uzorku od 86 ispitanika. Rezultati su pokazali da su u programe osposobljavanja podjednako uključene radno sposobne odrasle osobe svih dobnih skupina, pretežito muškog spola (63 %), uglavnom završene srednje škole (58 %) ; većina nakon završenog formalnog obrazovanja nije pohađala dodatno osposobljavanje/usavršavanje (76%) ; uglavnom su nezaposleni do 5 godina (70%). Prosječno su zadovoljni programima obrazovanja. Nije bilo moguće provjeriti razlikuju li se ispitanici prema načinima informiranja o programima u odnosu na dob kao ni razlikuju li se u problemima s kojima se susreću u odnosu na dob, spol i stupanj obrazovanja. Mlađi sudionici skloniji su pohađanju dodatnog obrazovana u budućnosti (njih 75%). Rezultati istraživanja mogu biti putokaz ka boljem razumijevanju motiva za sudjelovanjem u različitim oblicima obrazovanja odraslih te kreiranju istih.

cjeloživotno učenje; obrazovanje odraslih; osposobljavanje; zapošljivost

nije evidentirano

engleski

Lifelong learning - a path to the future

nije evidentirano

lifelong learning; adult education; training; employability

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17

2013.

25-35

objavljeno

1331-3134

1849-0883

Povezanost rada

Pedagogija