Mogućnosti psihoedukativnih radionica u razvoju otpornosti djece (CROSBI ID 26061)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Ajduković, Marina ; Delale, Eva Anđela ; Družić, Olja
hrvatski
Mogućnosti psihoedukativnih radionica u razvoju otpornosti djece
U radu je opisan model psihoedukativnih radionica kao jednog od mogućih pristupa jačanju otpornosti djece koja odrastaju u teškim i rizičnim životnim okolnostima. Koristio se da se djeci koja su izložena nizu kroničnih stresora u zajednicama povratka pomogne (1) normalizirati osjećaje i stresne reakcije pružanjem informaciju o tome koje su reakcije i osjećaji očekivani u određenim, nepovoljnim situacijama ; (2) usvojiti nove strategija suočavanja s određenim problemima i poteškoćama ; (3) identificirati posebno rizičnu djecu i pružiti joj intenzivniji tretman.
psihoedukacija, prevencija poremećaja u ponašanju mladih, razvoj otpornosti
nije evidentirano
engleski
Psycho-educational approach in increasing resilience in children
nije evidentirano
psychoeducation, prevention of behaviour disorders, resilience development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
261-274-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Rizični i zaštitni čimbenici u razvoju poremećaja u ponašanju djece i mladeži
Bašić, J. ; Janković, J.
Zagreb: Povjerenstvo Vlade Republike Hrvatske za prevenciju poremećaja u ponašanju djece i mladeži i zaštitu djece s poremećajima u ponašanju
2000.
953-6430-16-9