Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje potraživanjima od kupaca u funkciji poboljšanja naplate u telekomunikacijskom poduzeću (CROSBI ID 377650)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Kišić Štefan, Ana Upravljanje potraživanjima od kupaca u funkciji poboljšanja naplate u telekomunikacijskom poduzeću / Dimitrić, Mira (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013

Podaci o odgovornosti

Kišić Štefan, Ana

Dimitrić, Mira

hrvatski

Upravljanje potraživanjima od kupaca u funkciji poboljšanja naplate u telekomunikacijskom poduzeću

Cilj rada je analizirati osnovne elemente i postupke u upravljanju potraživanjima od kupaca i naplatom potraživanja, te ukazati na njihove karakteristike i specifičnosti u telekomunikacijskom sektoru, sa posebnim osvrtom na uspješno funkcioniranje operativne naplate, te mogućnosti primjene osnovnih koncepata upravljanja naplatom i na druge djelatnosti. U radu se polazi od teorijske prezentacije pojma, klasifikacije i financiranja obrtnog kapitala, te faktora od utjecaja na njegovu veličinu i pristupa u upravljanju radnim kapitalom. U nastavku su prezentirane teorijske postavke upravljanja potraživanjima od kupaca kao dijela radnog kapitala poduzeća, te je objašnjena važnost sustavnog pristupa u upravljanju naplatom. Također su istražene i analizirane glavne postavke sustavnog upravljanja potraživanjima od kupaca u telekomunikacijskom sektoru, sa posebnim osvrtom na poslovanje poduzeća OT-Optima Telekom d.d. U zadnjem dijelu rada istraženo je, analizirano i prezentirano upravljanje operativnim sustavom potraživanja i naplate u konkretnom telekomunikacijskom poduzeću, prezentirani su moduli za upravljanje rizikom naplate, te je ukazano na mogućnosti primjene osnovnih koncepata operativnog sustava potraživanja i naplate u drugim djelatnostima.

radni kapital; potraživanja; telekomunikacijsko poduzeće

nije evidentirano

engleski

Managing receivables in order to improve the success of payment in telecom company

nije evidentirano

working capital; receivables; telecom company

nije evidentirano

Podaci o izdanju

117

04.04.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija