Upravljanje potraživanjima od kupaca u funkciji poboljšanja naplate u telekomunikacijskom poduzeću (CROSBI ID 377650)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Kišić Štefan, Ana
Dimitrić, Mira
hrvatski
Upravljanje potraživanjima od kupaca u funkciji poboljšanja naplate u telekomunikacijskom poduzeću
Cilj rada je analizirati osnovne elemente i postupke u upravljanju potraživanjima od kupaca i naplatom potraživanja, te ukazati na njihove karakteristike i specifičnosti u telekomunikacijskom sektoru, sa posebnim osvrtom na uspješno funkcioniranje operativne naplate, te mogućnosti primjene osnovnih koncepata upravljanja naplatom i na druge djelatnosti. U radu se polazi od teorijske prezentacije pojma, klasifikacije i financiranja obrtnog kapitala, te faktora od utjecaja na njegovu veličinu i pristupa u upravljanju radnim kapitalom. U nastavku su prezentirane teorijske postavke upravljanja potraživanjima od kupaca kao dijela radnog kapitala poduzeća, te je objašnjena važnost sustavnog pristupa u upravljanju naplatom. Također su istražene i analizirane glavne postavke sustavnog upravljanja potraživanjima od kupaca u telekomunikacijskom sektoru, sa posebnim osvrtom na poslovanje poduzeća OT-Optima Telekom d.d. U zadnjem dijelu rada istraženo je, analizirano i prezentirano upravljanje operativnim sustavom potraživanja i naplate u konkretnom telekomunikacijskom poduzeću, prezentirani su moduli za upravljanje rizikom naplate, te je ukazano na mogućnosti primjene osnovnih koncepata operativnog sustava potraživanja i naplate u drugim djelatnostima.
radni kapital; potraživanja; telekomunikacijsko poduzeće
nije evidentirano
engleski
Managing receivables in order to improve the success of payment in telecom company
nije evidentirano
working capital; receivables; telecom company
nije evidentirano
Podaci o izdanju
117
04.04.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka