Vizualni identitet i knjiga standarda za fitness centar "Record gym" (CROSBI ID 377694)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Borozni, Irena
Brozović, Maja
hrvatski
Vizualni identitet i knjiga standarda za fitness centar "Record gym"
Veliki broj ljudi se svakodnevno slabo kreće i malo ili uopće ne vježba. Rezultat je jasno vidljiv, sve je više pretilih u svijetu, ali i u Hrvatskoj. Svakako je potrebno ukazati na problem pretilosti, a jedan od načina je vizualnim identitetom i osmišljenom marketinškom kampanjom. Otvaranje novog fitness centra "Record gym" dobra je prilika za pokušaj aktivacije ljudi na tjelovježbu. Polazeći od pojma marka, preko brandinga i identiteta, objašnjava se proces pozicioniranja marke. Praćenje trendova i isticanje od konkurencije ključan je faktor u tom procesu. Važna je angažiranost stručnjaka i pristup korisnicima. Osmišljeni logotip apliciran je na inventar u fitness centru te je osmišljena poruka i pristup publici. Nakon toga slijedi proces komunikacije. Odabrana sredstva ovise o ciljanoj skupini. U ovom slučaju to su plakati, letci, web dizajn i internet, te organizacija događaja otvorenja kojima će se privući pozornost, potaknuti i aktivirati publiku na tjelovježbu i brigu o zdravlju.
tjelovježba; identitet; fitness centar; marketing; zdravlje
nije evidentirano
engleski
Visual identity and book of standards for fitness center "Record gym"
nije evidentirano
exercise; identity; fitness center; marketing; health
nije evidentirano
Podaci o izdanju
73
28.06.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb