Medijsko umijeće uvjeravanja prezentacijom vizualne poruke (CROSBI ID 377696)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Grgurinović, Maja
Brozović, Maja
hrvatski
Medijsko umijeće uvjeravanja prezentacijom vizualne poruke
Medijska sposobnost persuazivnog djelovanja vizualnom porukom poprilično se razvila s vremenom i to u smjeru s negativnim posljedicama za publiku. Takva problematika je razvila potrebu za analizom teme i provođenjem istraživanja, na temelju kojega bi se dobio uvid u odnos medija i publike. Cilj istraživanja je bio ispitati svijest ispitanika o utjecaju medijske manipulacije, mogućnost njezina prepoznavanja, kao i utjecaj medijske manipulacije na stav i postupke ispitanika. Istraživanje je provedeno pod pretpostavkom da su ispitanici svjesni medijske manipulacije i da ju ponekad mogu prepoznati. Također, pretpostavilo se da nisu svjesni djelovanja koje ulazi u osobni prostor pojedinca i oblikuje ga po vlastitoj potrebi. Sljedeća pretpostavka je da je utjecaj medijske vizualne poruke na stavove i djelovanja ispitanika, značajan. Anketa je provedena putem interneta među mladom populacijom ispitanika. Oni su odabrani kao ciljana skupina, jer su najaktivniji korisnici medija. Rezultati istraživanja su potvrdili hipoteze i dokazali značajan utjecaj medija u svakodnevnom životu pojedinca. Potvrdivši hipoteze, istraživanjem se želi prenijeti poruka korisnicima, da obrate više pozornosti na pokušaje zavaravanja od strane medija, te da reklami ne pridaju više važnosti nego što ona to svojom ulogom, prezentiranje proizvoda, zaslužuje.
mediji; uvjeravanje; manipulacija; vizualna poruka; vrijednosti
nije evidentirano
engleski
Media art of convincing presentation of the visual message
nije evidentirano
media; persuasion; manipulation; visual message; values
nije evidentirano
Podaci o izdanju
85
02.05.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb