Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Medijsko umijeće uvjeravanja prezentacijom vizualne poruke (CROSBI ID 377696)

Ocjenski rad | diplomski rad

Grgurinović, Maja Medijsko umijeće uvjeravanja prezentacijom vizualne poruke / Brozović, Maja (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Grgurinović, Maja

Brozović, Maja

hrvatski

Medijsko umijeće uvjeravanja prezentacijom vizualne poruke

Medijska sposobnost persuazivnog djelovanja vizualnom porukom poprilično se razvila s vremenom i to u smjeru s negativnim posljedicama za publiku. Takva problematika je razvila potrebu za analizom teme i provođenjem istraživanja, na temelju kojega bi se dobio uvid u odnos medija i publike. Cilj istraživanja je bio ispitati svijest ispitanika o utjecaju medijske manipulacije, mogućnost njezina prepoznavanja, kao i utjecaj medijske manipulacije na stav i postupke ispitanika. Istraživanje je provedeno pod pretpostavkom da su ispitanici svjesni medijske manipulacije i da ju ponekad mogu prepoznati. Također, pretpostavilo se da nisu svjesni djelovanja koje ulazi u osobni prostor pojedinca i oblikuje ga po vlastitoj potrebi. Sljedeća pretpostavka je da je utjecaj medijske vizualne poruke na stavove i djelovanja ispitanika, značajan. Anketa je provedena putem interneta među mladom populacijom ispitanika. Oni su odabrani kao ciljana skupina, jer su najaktivniji korisnici medija. Rezultati istraživanja su potvrdili hipoteze i dokazali značajan utjecaj medija u svakodnevnom životu pojedinca. Potvrdivši hipoteze, istraživanjem se želi prenijeti poruka korisnicima, da obrate više pozornosti na pokušaje zavaravanja od strane medija, te da reklami ne pridaju više važnosti nego što ona to svojom ulogom, prezentiranje proizvoda, zaslužuje.

mediji; uvjeravanje; manipulacija; vizualna poruka; vrijednosti

nije evidentirano

engleski

Media art of convincing presentation of the visual message

nije evidentirano

media; persuasion; manipulation; visual message; values

nije evidentirano

Podaci o izdanju

85

02.05.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija