Darovitost i strani jezik: postoje li razlike u implicitnim idejama o darovitosti između učitelja i nastavnika stranih jezika i njihovih učenika? (CROSBI ID 192338)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Truck-Biljan, Ninočka
hrvatski
Darovitost i strani jezik: postoje li razlike u implicitnim idejama o darovitosti između učitelja i nastavnika stranih jezika i njihovih učenika?
Cilj je istraživanja bio usporediti implicitne ideje o darovitosti koje posjeduju učitelji i nastavnici stranih jezika s implicitnim idejama o darovitosti njihovih učenika. Obuhvaćeni su učenici osnovnih i srednjih škola, sudionici državnoga natjecanja iz stranoga jezika i učitelji/nastavnici njihovi mentori. Istraživanje je provedeno pomoću vrlo sličnih, ali uzrastu i tipu ispitanika prilagođenih anketnih upitnika za učitelje/nastavnike i za učenike s pitanjima otvorenoga tipa. Rezultati dobiveni kvalitativnom analizom odgovora pokazali su najvažnija područja podudarnosti i razlika u poimanju darovitosti kod ovih dviju skupina. Neposrednim promatranjem ponašanja učenika i učitelja/nastavnika nastojala su se uočiti specifična ponašanja koja bi ukazivala na važnost odnosa mentor - daroviti učenik.
implicitne ideje; darovitost; nastavnici i učenici stranoga jezika
nije evidentirano
engleski
Giftedness and Foreign Languages
nije evidentirano
implicit ideas; giftedness; teachers and learners of foreign languages
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40 (2)
2011.
111-132
objavljeno
0351-0840
2459-671X